8515: man för väl kolla på omständigheterna också. Första målet borde dömas bort. Andra målet är en svag markering från back, svårt för Brattström att ta. Tredje målet är ju en ren tavla av Brattström, han ska inte släppa retur på den pucken. Vi vinner skotten i en period där HV71 har allt att spela för och vi går in för en uppvärmningsmatch inför kvalet.
Fattar inte att Freddan ställer Molinder som back igen där han är usel då han gjort det helt ok som center. Molinder är för mjuk i närkamperna för att spela back! Trött man blir.
8671: Första målet är ett strulmål, sånt händer. Andra målet förlorar falken två närkamper. Tredje åker Molinder och petar med klubban,sen försöker han täcka ett skott som tar i masken på Bratten och återigen får dom raka in en retur!
josha840: Satt på Olearys i Sundsvall och när målet kom vandrade jag i ett halv-apatiskt tillstånd mot centralen, tog tåget hem till Östersund... ett par dagar senare fick jag åka tillbaka och betala notan!
Webmaster: Måste dock erkänna att Tedenby är en förjävla trevlig forward. Dopingkommitten måste ju specialstudera honom så mycket skrillor som den killen åker.
TIK-Lund: När man såg Tedenby för 7-8 år sedan så trodde jag aldrig att han skulle bli en så framträdande spelare som han är nu. Jävlar vilken Duracellkanin.
Kerstin_k: Hela laget osar av självförtroende,laganda,en tro på vad man gör o känsla för märket på bröstet plus att man vill vara kvar i hockeyns finrum!!!!!😎
Men hörrni, vilken trevlig kvällsjävel det här blev då! Gled in i hallen i god tid, käkade lite buffé, fyllde på stashet av nödvändiga produkter för klädnad och heminredning, kollade värmningen. Grabbarna såg laddade ut. Modoliderna ... | #Läs mer ·
Vi är så ruskigt svaga framför egen kasse, gång på gång får motståndarna stå och raka in puckarna trots vi har backar där, denna gång Falk...