Zäta75: vi har väl sisådär 750.000 i månadslön där ute som totalt sviker laget ikväll men laleggias lön läggs inte i den potten iaf. Helt jävla sjukt att en back ska behöva kliva fram och avgöra.
sargad: Åh herregud, hoppas vi slipper dra nedtränadkortet även hela denna säsong. 😬 Vi kommer behöva förändra i tränarstaben denna säsong, inte sparka Ante men komplettera. Molinder och "alla heter Marklund i Skellefteå" i alla ära men vi behöver en hel tränartrio som kan få ut en vinnarmentalitet och få ut mer av detta lagbygge.
Vårt BP suger fittröv ikväll. Men sånt jävla minus för kommentator Lasse som ändå 2ggr väljer att säga ”krävs mycket för att få utvisning i slutminuterna” när vi åker på något domarna tagit resten av matchen. Hallorans situation är ju ändå med 8 min kvar? Alla som normaliserar detta kommer jag hata från och med nu.
Nej, Uffes pojk har definitivt pyspunka den här matchen. Han blir serverad helt öppet mål och slår hål i luften, sen får han en chans att trampa till sig ett friläge och det ser ut som om han försöker simma i kola.
Dubbeld: Herregud så många utvisningar man kan släppa om man bara vill. Okej. Nog om det. Helt okej match, men vi måste spela fysiskt. Vi kan inte ha två spelare som tacklar. Vi skulle få så mycket längre anfall om vi var lite mer aggressiva.
thorwald: Alltså kan spelarna sluta sova eller? Varenda gång som spelare på väg ur zon såsar och ser helt paff ut av att de får en pass från back ut ur zon och snubblar kvar den.
Woody: Vi vinner aldrig närkamper, vi skjuter aldrig, vi försöker på oss att PASSA igenom en hel hög av HV klubbor och blir förvånad över att dom lyckas ta pucken.
Sen att i varje match som spelas låter vi motståndarna ta plats framför JJ
Olle: Håller med. Känns som våra stjärnor trodde att detta skulle bli en glidarsäsong mot framgång. Dax att vakna! Jag saknar passion och vilja just nu. JJ har räddat oss hittills. Det kmr inte funka i längden
Zäta75: Riktigt irriterande! Det är ok att förlora borta mot Växjö men hemma mot nykomlingen HV ska man bara vinna! Tycker mig inte riktigt se fokusering. Det går inte bara att tro att nån annan ”stjärna” ska avgöra. Våga vinn för helvete!!
Det målet hade aldrig blivet ett mål om man städar framför Johansson…
Som på mål nr 2 med…
Det är väldigt snällt i egen zon och som nu när Timrå slutat spela så är det snart ordentligt underläge eftersom lusten att spela försvar är lika med noll…
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.