Jaji, ser just att det är snöfall och strax under noll grader i Sundsvall. Härnere har vi strålande sol och plusgrader. Missar tyvärr matchen på sportbaren p g a ett biobesök (Trainspotting 2).
I onsdagens match mot Björklöven är den skadedrabbade Anton Wedin tillbaka i spel. Så här väljer Timråtränaren Roger Forsberg att ställa upp sitt lag mot Björklöven:
Målvakt: Johan Mattsson (Adam Ohre) Förstafemman: Didrik Stömberg, Jens Westin – Jonathan Dahlén, Sebastian Lauritzen, Elias Pettersson. Andrafemman: Marcus Hardegård, Robin Persson – Johan Johnsson, Andreas Molinder, Anton Wedin. Tredjefemman: Jesper Dahlroth, Wilhelm Westlund – Ludvig Nilsson, Jeremy Boyce Rotevall, Jens Lööke Fjärdekedjan: Emil Berglund, Andreas Stene, William Erenroth Extra forward: Filip Fällman.
Jag kan väl inte tänka mig att vi ska behöva förlora mot ett Löven utan Beliavski. Det är inte 90-talet längre. I kväll förväntar jag mig en rejäl uppryckning jämfört med den förra omgångens debacle. Vi fans måste ju fan få upp hoppet inför MHR. Tänd ett ljus och låt det brinna...
EArk: Hoppas Ludde, Boyce o Lööke trampar igång från nedsläpp. Då är det en jäkligt jobbig kedja att stoppa. Jäklar vad Lööke snurrade i Scaniarinken... Dock bara sista kvarten.
The great one: Vadå skandal? Är väl ingens fel att sånt här händer. Jag har själv suttit fast i samma kö norr om Härnösand i över 3 timmar nu. Än har det inte släppt.
Sputnik: Förhoppningsvis sitter Lövenbusen långt fram i kön. Kön har rört sig så smått en 3-4 gånger men det blir nya stopp hela tiden. Har kommit Max 1 km på 3 timmar och tjugo minuter. Började strax söder om Högakustenbron. Snart lär kön sträcka sig till Ö-vik :/