TimraStockholm: Mål efter vunnen tekning. Avslut precis ovanför benskyddet tyckte jag det såg ut som. Håller med DonCherry om att man verkligen hoppas att ishockeyn får segra idag.
Timrågogogo: Känns ofta som Timrå blir för ängsliga och inte kan spela 60 min utan att bry sig om vad det står i målprotokollet. Samma sak när vi lett med 4-5 mål och tappat allt i tredje.
Timrågogogo: tyvärr sviker ju vår offensiv när vi behöver den som mest. Att man släpper in ett mål mot löven är väl ok, dom är ett bra lag. Men att man bara lyckas göra 1 mål på 2,5 period är ju bedrövligt. Lika uddlöst som mot hästen.
Ser ut som att Rahimi går in för att skada. Först upphakande fast hållning, vilket inte är så speciellt. Men därefter en boarding och att slänga sig på en spelare som ligger ned. Helt oacceptabelt, hör inte hemma i svensk hockey!
Hockeyoraklet: Förstår Nubben som helst tar en sväng på parkeringen och kansliet under matcherna. Sitter här med Flashscore och Kristianstad matchen i stället.
Timrågogogo: det satt hårt inne. Försvarsspelet MÅSTE bli bättre och om nubben är ute och spanar på marknaden tycker jag fortfarande det är en back vi skulle behöva. Hur många ramträffar hade löven? 5-6 stycken?
DonCherry: 3 poäng och inte någon spelare skadad, det är en bra dag mot löven det. Halva laget filmar och andra laget försöker bryta nacken av motståndarna. Klasslirare hela gänget.
Ja, vi får svårt i egenzon ibland. Nyckel är att vi även tappar mittzon för snabbt. Backar hem till egna blålinjen och blir stillastående. Vilket även gör att vi tappar snabba spelvändningar.
Hur som helst. En underbar seger och äntligen vinst mot löven ✌️
Förjävla gött ändå! Äntligen en vinst mot detta äckliga spök-löven. Men det var faen på det berömda. Pjuh. Nu sitter man med puls och myskänsla i kroppen.
Lite roligt att Wiklund ligger kvar framför Timrås kasse efter en duell mot Svensson. Detta efter att han själv blivit väldigt ledsen för att Hartmann fick ont och blev liggandes på isen efter att ha fått en klubba I ansiktet.
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.