Gorkyman: Färjestad har 2 målsledning. Rögle tar målvakten 2 ggr o kvitterar. Det är över 2 min kvar. Trodde att det bara var Timrå som lyckades med att tappa såna ledningar i slutet.
The great one: floppvärvning, är det ett för starkt ord när man fått ut en match av spelaren på 19 omgångar? Hoppas han är tillbaka snart, han behövs på isen.
Rallarn: Timrå spelar bra och jag tror inte jag sett ett så högt tempo den här säsongen. Mycket beroende på att passningsspelet fungerar. Sen tycker jag också att vi är mer aggressiva i försvarsspelet. Oskarshamn är farliga men det finns hopp.
Rallarn: Ja på tok för mesigt framför båda målen ska bara göra ont som satan att komma in där tyvärr bara DIDDE som kan det. För övrigt hoppas Freddan behåller Mustaschen ser så jävla skön ut i den en kopia på Melker i SALTKRÅKAN
Hahl Bundy 2.0: Oskarshamn ska ner i allsvenskan. Dom är ett bonnlag som fått respit i högsta serien på osportsliga grunder (covid) och inget gott ska sägas om det laget så länge dom inte spelar ner Färjestad eller nån annan drake i allsvenskan.
Rallarn: nu gör vi 3-0 i tredje och sen får liljevall och Svensson gå ut och sänka Karlqvist eller nån av dom köpta legoknektarna. Oskarshamn ska ner i källaren på alla sätt och vis.
Nisse på Mon or: Ja och själv har jag svårtför resonemanget att man vill att DIF skall torska. Varför är det bra med att vi har med oss Djurgården som avsågat bottenlag. Ser hellre att LHC och Brynäs torskar istället så vi hänger på i ingemansrejset?
Ju fler lag som känner flåset underifrån,desto större chans att nått lag mer bärjar vackla.
Sputnik: han stod ju och vrålade högt från båset sen iallafall. Som en kaxig jycke medans grinden är stängd, som springer iväg med svansen mellan benen så fort grinden öppnas igen. Tycker Timrå har råd att tuffa till sig ännu mer. Mer näsblod, mindre respekt för motståndarna.
Gooode: jag skulle säga att några av anledningarna är:
1) vi har en alldeles för dålig gameplan. Vi forecheckar inte alls intensivt, backarna släpper blå, vi bygger anfallsspelet på att dumpa puck. 2) JJ hade en usel kväll. Trist, men sånt ... | #Läs mer ·
Boyce kan nog spela back om det skulle knipa. Han är en jävel i egen zon.