1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591033 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - IK Oskarshamn 2021-11-20

« · 2256817 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2021-11-20
JonteD: Petter ger oss beröm - Nu har det vänt!
Låst ämne

Men fy fan så trollfitteskönt!!!
Låst ämne

pingvin: kaffe , kaka - tredje raka!
Jädra mycket trashtalk på Cooper...att inte Alvarez täppte till truten på'n när han hade chansen...
Låst ämne

JAJAMÄN Nolla av JJ
Låst ämne

JonteD: Så underbart 3e raka segern! Nu tar vi FBK av bara farten. Johansson får hålla nollan.

Vilken lördag för Medelpad Giffarna i allsvenskan och övertygande seger för Timrå som lämnar jumboplatsen.
Låst ämne

Vilken braklörda! Först Giffers upp i Allsvenskan sedan Timråseger igen!! Skål! 😃
Låst ämne

Ut å veva mä pitten där kom 3 poäng skål era jävlar!
Inatt ska vi su´´pa!
Låst ämne

Olofsson hade en assist i dag...
Låst ämne

Enligt experterna så gjorde även Oskar en skitmatch! Det kanske är Timrå som gör motståndarna dålig?
Låst ämne

känslan
vi jobbar hårt...
jobbar klart situationerna som blir
men oskars va inte bra idag
👍
nu är vi inte sist
Låst ämne

roger_sundsvall: som jag skrev när ni vann mot Brynäs ”Nu väder det” man måste tro på mirakel ibland. Det är precis som Thomas Di Leva sjunger 😁

” Jag är så glad för du är hos mig
du fångar mig med varje lek
och vad som helst kan alltid hända
för i vår dröm är allting smek
jag kramar dig igenom rymden
du strålar gul, jag skrattar blå
och vi följs åt i evigheter
en glittervind som är vi två”

”Du och jag är miraklet här”

Heja Timrå!!! 🥳
Låst ämne

Grymt jobbat Timrå, och stort grattis!
Låst ämne

Ikväll rinn dä DUBBELT så lätt i strupuslingen 🎉 🎉🎉
Låst ämne

roger_sundsvall: Kolla, kolla, hållen nolla.
Härliga tider, strålande tider.

Såg inte matchen, men eftersom vi höll nollan så får jag väl ta på kvällens dumstrut apropå min profetia gällande kombon Abbe/Nolan.
Låst ämne

Tom Topp: precis. Idag var det vi som var riktigt bra, hade vi spelat så här mot leksand, Färjestad eller Frölunda så hade vi också vunnit.

Tre raka, det känns lite overkligt. Sätter Freddan-terrorn på paus nu, det är det här man betalar för. Vinst och eufori. Lööke gör dessutom en riktigt bra match, det behöver hela laget.

Nån spelare in på det här och sen klara kontraktet, det måste vara drömmen. Sen kan man blicka framåt när det gäller att skapa en långsiktigt professionell, sportslig organisation. När gubbarna i Cmorestudion snackar med osakarshamn-representater och säger ”ni håller på att etablera er som ett topplag”, visst inser alla att det är vår slot-plats i ligan dom har just nu? Vi ska ta den platsen till varje pris, det är en skymf att vi har givit Oskarshamn det här slagläget som dom har.
Låst ämne

roger_sundsvall: dom fick inte chansen att spela bra. Många frustrerade hos Oskar i tredje! Dom stångade pannan blodig mot Timrås försvar!
Låst ämne

SMÅLAND: kul. Grattis Gif
Låst ämne

Som utlovat lyssnar jag nu på "en sån underbar dag som idag" med Smålands favvo Kjell Lönnå!

Försökte bifoga ett bildbevis men hockeysnack.com sa "corrupt image"
Låst ämne

AGERA NUBBEN!

Ta en grogg.

Bra strike just nu...
Låst ämne

Smokey: Nu är vi på gång! Lapp på luckan mot Färjestad på torsdag?!
Låst ämne

Rallarn: ankaret 2 kul att de vände för stjärnan
Låst ämne

Smokey: bästa matchen i år .Svensson kung
Låst ämne

Smokey:
👍
Men för fan Oskarshamn , ni tillhör botten som oss
Låst ämne

Vi verkar onekligen ha kommit ihop oss som lag. Syns direkt när vi tar fighten framför kassen och även Hanzl kliver fram och tar en fight.

3:e raka! Overkligt.
Låst ämne

The great one: någon skulle ju gått in och sänkt Cooper i tredje när det var helt uppenbart att domarna inte tänkte ta utvisningar. Att ingen ryckte mustschjäveln på den där lilla fjanten är en gåta för mig.
Låst ämne

Smokey: AVGÅ ALLA?
Nej seriöst så brukar jag vara snabb på att kräva avgångar men nu har vi TRE raka så då tror jag det banne mig det är dags att hylla alla istället. NU LYFTER ÖRNEN!!!
Låst ämne

JanneH: Sassa brassa!
Låst ämne

She: kaffe kaka 3e raka
Låst ämne

Va fan ä MODANO ikväll mä giljotinen???😫😫😫
Låst ämne

JanneH: Köa???😳😳😳
Den ska du ha på repeat hela natten 😂😂😂
Låst ämne

SMÅLAND: Så. Jävla. Enkelt!
Så. Jävla. Jävlars. Skönt.
Låst ämne

Många spelare som höjt sig ordentligt, Tim Erixon är ett exempel. Och Erik Andersson hade en monsterbyte i tredje perioden när han dödade tid.
Låst ämne

Laken: Den som höjt sig rejält är Erixon. Gjorde han nåt fel idag? Jag tror inte det. Är det samma spelare?
Låst ämne

Hahl Bundy 2.0: Walli gör ju också en riktigt bra insats. Mycket fart, en jäkla kämparvilja och bud på många poäng idag. Målet senast kanske gav en rejäl portion självförtroende?
Låst ämne

Icke dicke doa - O S K A R S H A M N
Låst ämne

The great one: Lööke sa efter Djurgårdsmatchen nåt i stil med att de ”tävlar mycket mer nu.” Nåt har uppenbarligen hänt i gruppen. De spelar för varandra på ett helt annat sätt nu.
Låst ämne

Backarna löste situationer helt fantastiskt idag, många smarta spel på små ytor. Helt nytt lag!
Låst ämne

Är både bohm och bojjan bänkad eller varför spelar inte dom?
Låst ämne

stoff: Bohm är skadad.. Bojan är 13/14e fe idag!
Låst ämne

stoff: Inte lätt att ta en plats i det här laget, troligen det var det därför pääjärvi gick till MIF. *L*
Låst ämne

Nu vill jag läsa Bragd Birgers sedvanliga efter-matchen-essä.

Kan måhända ishockey vara en småmysig sport?
Låst ämne

Wennerholm alltså trött på den karln. Han hade alltså förberett sig på att hylla Eklund efte hans comeback. Nu blev det inte så vilket överraskade honom. Nu blir det istället svårt för Djurgården att undvika kval. Samtidigt har han svårt att se att Timrå ska undvika kval, de är helt enkelt för långt efter. Inte ett ord om att de vunnit tre raka nu. Skriver han någonsin något som inte är den enklaste vägen och något som sticker ut?
Låst ämne

Otto1: Bohm kommer få svårt att ta en plats när han är hel nu när försvaret sett så mycket bättre ut utan honom.
Låst ämne

SMÅLAND: Sjunger i din kör Lönnå hurra hurra hurra . Mina betyg 3+ Johansson 2+ Erixon 1+ Blomqvist övriga GODKÄNDA även tränare Freddan ( saltkråkan melker)
Låst ämne

Laken: Ja nu känns det som alla börjar hitta sina roller bättre, hoppas avståndet till säker mark inte blivit allt för långt bara.

Annars får vi hoppas att Djurgården fortsätter vara under isen helt och ha ett splittrat lag med total oharmoni inför ett möjligt negativt kval. För i ett sådant skulle DIF ha allt at förlora.
Låst ämne

Sputnik: ja hoppas inte freddante kör nån ihärdig Svedberg matching där med Bohm.

Det har kanske blivit lättare för forwards att spela sitt bättre jag med lite mindre konkurrens i.o.m Olofsson/Liljegren utlånade, få känna sig betrodda ur all bredd?
Låst ämne

Propagandus: Pessimisten i mig säger att de kommer fortsätta spela Bohm eftersom han har "SHL-erfarenhet" och "Vi vet vad han kan på denna nivå". Ungefär som de envisades med Olofsson förra säsongen och även denna. Vore trevligt om de överraskade där. Inget ont om Bohm, men nog kan man förvänta sig mer av honom. Trist att bänka såklart, men sån är hockeyn spelar man inte på topp får man finna sig i att få mindre speltid. Erixon tycker jag har lyft sig ordentligt. Aldrig sett honom vara så på tårna som idag. Väldigt positivt. Strömberg såklart ett frågetecken, verkar inte som han läkt så bra efter operationen.
Låst ämne

thorwald: haha jo fast vem vet, Bohm kanske kliver in som en ny Svensson och gör hattrick mot FBK? Då kan dom börja sälja Freddans musching som lösmushtasch i shoppen
Låst ämne

Nooky: Instämmer... stort grattis TIK!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2021-11-20 Låst ämne

« · 2256817 · »