1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

588920 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - IK Pantern 2016-09-23

« · 1762304 · » Till forumet

Timrå IK - IK Pantern 2016-09-23
Man vet att Timrå öppnar serien starkt när man har sug i kroppen inför Pantern hemma.

Vet inte vad Roger sagt men snart är det väl dags för Ohre att få en match? Eller rider han Mattson så länge vi vinner?
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2016-09-23
El Maco: Ganska så säker på att Mattson får fortsätta. Först när topplaceringen känns säkrare kommer de att pröva Ohre.
Kommentera

Hälge: Hoppas verkligen det på träning är mer raka rör vad gäller de detaljer som måste ordnas kring PP samt generellt agerande i närheten av kassen än det han förmedlar i intervjun. Snäppar de upp där blir man ruggigt svårslagna.
Kommentera

Molinder saknas i laguppställningen. Garpenlöv går in bredvid Westin i första backpar.
Kommentera

Ikväll följer man matchen i mobilen i ett övernattningsrum i källaren på förlossningen i Västervik..
Måtte de bli vinst och serieledning ikväll 👍👌👊💪👏😁
Kommentera

Vid vinst så blir det botten upp!👍👌😎😎😎💪🎆🍺🍻
Kommentera

Lichln_Timr?IK: Serieledning ja...😁 Nja..inte ikväll...jag hoppas att barnet flyger ur istället ikväll.. 😄👍
Sa till sambon att jag kunde glida iväg en stund till hallen här..Västervik möter ju Mora.. Men det var ju inte populärt.. Hon kunde ju ringt för fan..👍😊😉😁
Kommentera

Timrå IK - IK Pantern 1-0
Kommentera

Är det bara jag som tycker man hör kommentatorn jättetydligt och ljudet från hallen är väldigt avlägset?
Kommentera

Heisenberg: Kan ha fel men sitter inte kommentatorerna i Stockholm och refererar?
Kommentera

Johan J: Det stämmer, blev lite bättre när jag ändrade ljudinställningarna på tvn men känns som det saknas mikrofoner i arenan. Är väl cmore som vill spara pengar :)
Kommentera

Heisenberg: Jämför man med i fjol är ljudet flera klasser bättre. Då hörde man absolut ingenting av arenaljudet.
Men framför allt så både kamerorna och fotograferna väldigt mycket bättre i år.
Men det är klart, så dyrt är det ju inte att slänga upp ett par extra mickar.
Kommentera

hubbenorlen: minns inte hur det var då men du har säkert rätt, blev nöjd ändå efter jag ändrade ljudinställningarna så felet låg kanske hos mig :)
Kommentera

Heisenberg: Det känns lite märkligt att inte en endaste kommentar handlar om spelet eller målet efter en spelad period. Är vi redan så bortskämda att vi bara tar för givet att Timrå ska vara i ledningen?
Jag kom in i matchen efter fem minuter och missade målet. Känns skönt att JD fick göra sitt första, men hur såg det ut?
Kommentera

Heisenberg: Vad gjorde du för ändringar?
Kommentera

Timrå IK - IK Pantern 2-0
Kommentera

Timrå IK - IK Pantern 3-0
Kommentera

Webmaster: PROPAGANDA! Bud på 4-0 nu.
Kommentera

Ojojojoj vilken jäkla passning av Laura
Kommentera

Woody: Jag fortsätter att kommentera ensam då om ingen annan gör det. Vilken speluppfattning på 4-0. Tvåsiffrigt i kväll? :)
Kommentera

Timrå IK - IK Pantern 4-0
Kommentera

Woody: Det ser fantastiskt bra ut på isen. Ett lag på banan. Fortsätter laget spela så här kan det bli en riktigt rolig säsong.

Som det ser ut nu kan den röda maskinen snart vara tillbaka i SHL.
Kommentera

Johan J: en match i taget! Men vilken match.
Kommentera

Johan J: lyfter på hatten och ler smått över er start på årets säsong
Kommentera

Johan J: Värre för Mora...släppt i 6 mål så långt...
Kommentera

Nisse på Mon: Björklöven har inte haft någon drömöppning på säsongen heller precis....
Kommentera

Timrå IK - IK Pantern 5-0
Kommentera

Timrå IK - IK Pantern 6-1
Kommentera

Timrå IK - IK Pantern 7-1
Kommentera

Webmaster: Serieledning. Whoop whoop!
Kommentera

Underbart :) vilket spel!!! Bra gjort av grabbarna
Kommentera

Hur fan är det möjligt att vinna med 7-1 men förlora skotten? Ett av alla styrkebesked.
Kommentera

SMÅLAND: Ja nog fan blev det botten upp😎😎😎 som de kämpade!!!

Skönt för Garpenlöv å sätta 1:a nu är det bara Björkung som ska hänga en, får bli på söndag👍😉
Kommentera

Woopwoop! Fan vad fint med serieledning. Ses i Hovet på söndag!
Kommentera

Simmalugnt: Men vilken jävla målvakt vi har! Han ser så lugn ut att man knappt känner sig orolig när motståndarna får en målchans. Jag får väldigt bra vibbar inför fortsättningen. Om Mattson fortsätter så här så kommer vi få en hel del extrapoäng med oss.
Kommentera

hubbenorlen: precis, och visst var man lite orolig för defensiven .... Men vi har ju bara släppt in 4 kassar...
Kommentera

Vilken bra match av Timrå.

Ett par onödiga utv.
Lite lojt vid 5-0 och små detaljer
Men det är ju sådant som visar att man kan bli ännu bättre.

Pp målet av Garpen var jävligt skönt. Mycket som görs rätt där och jag måste säga (eftersom jag gnällde på Elias sist) att Petterssons snabba inlägg på bladet hos Garpen är bara snäppet vassare än kross passet som Petterson fick. Sjukt vacker sekvens!

Härligt att vara timråit...
Jag ser det som delbetalning för stålbadet som varit när vi agerat slagpåse åt varenda svensk hockey förening de senaste åren!

<3 Timrå IK <3
Kommentera

söder över: Dåligt släppa in ett mål:(
Kommentera

Det ser bra ut med fyra segrar och serieledning. Men kom ihåg att vi hittills bara har mött låg som ligger under slutspelsstrecket. Vi har ännu inte mött någon av topplagen. Upp till bevis på söndag mot AIK.
Kommentera

Fan att man partajar ikväll och missade matchen! Helt jävla underbart med panterkross! Vilken säsongsstart! Hatten av för detta lag!
Kommentera

fermo: Känns rätt skönt att spöa lag som vi vill ha bakom oss i tabellen med tanke på att vi har haft svårt för det de senaste säsongerna.
Kommentera

fermo: De ligger väl där de ligger delvis pga att de har mött oss. Hybris jag närå....
Kommentera

Bragd-Birger: Magnificent Seven
Kommentera

När vann vi en tävlingsmatch med såna här siffror senast?
Kommentera

mikenomad: Imponerande start! Ska bli intressant att följa er utveckling! Kul med framgång med tanke på den resa ni haft sedan degraderingen. Bli inte för bra bara ;)
Kommentera

mikenomad:säkert Skellefteå 8-0
Kommentera

Gött med vinst Boys and Girls! Själv har man inte haft möjlighet att följa dagens match. Med viss vemod går man in här på boken för att kolla resultat och vad får man se! Utskåpning som heter duga! Gött mos säger jag bara, och kan man börja skymta lite trendbrytande måtro? Härligt att Dahlen fått igång målskyttet också! Vågar man hoppas på en femte raka?
Kommentera

« · 1762304 · »