Burkmat:
Jag kollade i min... 1 -3 Ryno gör 2 =)
stoff:
Du borde nästan va pank efter det här kvalserieäventyret?
såg nu i min spåkula..6-2 till Timrå IK
Kom igen nu TIK och täpp igen truten på drygmasarna nu ikväll.
Framåt attack kross
stoff:
Nu har du nog tagit en och annan grogg för mycket. Ni spelar ju trots allt i Es och har så gjort i många år medans vi har harvat i As... Men jag tror Ryno avgör =)
Redigerad kommentar
stoff:
Härligt att du är ödmjuk. Heja Leksand ^^
liston: ikväll spelar man =Bad Company :Can`t Get Enough
om och om igen
The great one: Ikväll tar vi 1 poäng och sedan får vi Leksand med oss till Elitserien
klartobetalt
Nervös.
Släck den där jvla masugnen ikväll nu.
Nu kör vi!
Såhär långt in på våren har vi inte spelat sen ks 2001/2002, närmsta utan ks är slutspelet emot Hv71 07/08 det var just den 3:e April.
2001/2002 spelade vi också en kvalmatch just den 3:e April.
Nu 2011/2012 kommer nästa match den 3:e April
och ska jag välja ett reslutat ifrån 3:e April mellan dessa får det bli kvalserien, då timrå vann med 3-2, mot hv förlorade man med 2-1.
Timrå Icon: Satan vad nervöst det börjar bli nu, Största skillnaden mellan en slutspelsmatch och KS är ångesten!!, vid slutspel är man lite upprymt spänd av förväntan, nu är det en enorm ångest där det blir omöjligt att njuta av matchfan.
Tar vi ledningen, vill man att matchen skall vara slut om 10 sek,, ligger man under vill man dom skall spela i evighet tills vinst uppnås.
Mot Eon om 30 min,, Kom igen TIMRÅ
superfalle:
Menade inget allvarligt, ville bara trissa upp stämningen lite =)
Hahl Bundy:
2 timmar och 50 minuter kvar. Känner hatet börjar stiga nu. Krossa äckel timrå ;)
Knylan: Som jag har förstått det så saknas det stöd uppifrån, när det gäller webb-tv. Den behandlas styvmoderligt och görs mer eller mindre när det finns tid över.Väldigt märkligt, eftersom det borde finnas mycket goda möjligheter att sälja reklam till de där klippen om det fanns kompetent marknadspersonal. Särskilt nu under kvalserien. Fan, dom skulle ju ha satsat hårt. Intervjuer. Klipp från träning och omklädningsrum. Hemma hos-reportage....Oändliga möljlgheter för en duktig reporter/redaktör.
Vi får hoppas på bättring.
mattias - 74:Oberoende om du är Leksing eller inte så föredrar jag Leksand före Rögle, men, som sagt, inte på vår bekostnad.
Sen har Leksand ett bra gym, Life ´n Joy.