1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590236 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - Leksands IF 2012 - 04 - 03

« · 1487089 Till forumet

Timrå IK - Leksands IF 2012 - 04 - 03

Timråitens förslag på klädsel i morgon.

"Annars är det rött som gäller på läktaren. Eller rött och vitt. Rött, vitt och rött funkar också. OBS! Ej rött, vitt, rött och vitt."

Kommentera

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2012 - 04 - 03
En uppmaning till Timrå från The Hives o deras senaste.
Kommentera

Hahl Bundy:Earth Crisis skickar också en subtil (hehe) hint om vad som gäller nu på tisdag..
Kommentera

Det ser väldigt bra ut med biljettförsäljningen då de flesta sittplats-sektioner snart är slutsålda. Det som är kvar är de sämsta platserna men de lär väl också försvinna inom kort. Ser ut att vara ca 100 platser kvar på Ticnet.  Bortastå räknar jag med att Leksingarna fyller upp och hemmastå lär ju bli fyllt. Så ni som vill se matchen får skynda att skaffa biljetter då man inte kan vara säker på att få biljett på plats imorgon. Det vore tråkigt att mötas av skylten "fullsatt" när man kommer till arenan så idag köpte jag förköp. Kul att Örebro-förlusten ändå ger klirr i kassan. Vi är ju i mer behov av pengar än poäng så det ordnade grabbarna fint. höhö
Kommentera

Marcus: Jag måste bekänna att jag också köpte ett förköp i dag. Jag är en mes.
Kommentera

T T: De allra största mesarna måste väl vara vi som sitter på säsongskort? :)
Kommentera

Marcus: Finns bara kvar sittplatser längts upp på K och J sektionen
Kommentera

Timraiten Kansliet hade tydligen fått ett argt samtal från Eon när de hörde att jag hade elavtal med Jeremy Boyce-Vattenfall.

Kommentera

Hahl Bundy: Spräng grindarna!!1
Kommentera

T T: Absolut o jag hoppas att dom tar in 1000 pers. extra på stå!
Kommentera

Hahl Bundy: Vi kan väl offra oss och sitta på puben. Är det ett offer förresten?
Kommentera

T T: Nej det kan det aldrig vara.
Kommentera

T T: Ja, jag hoppas verkligen att det blir fullt i morgon och att spelarna ger allt för att säkra poäng. Även om vi klarar oss utan så skulle det vara roligt att få avgöra på hemmaplan. En seger skulle också ge oss ett bra minne från säsongens sista hemmamatch. Inte minst viktigt med något positivt inför kort- och biljettförsäljningen för nästa säsong.

Kommentera

Tommy har talat enl. Timråiten. :)
Kommentera

Hahl Bundy: Ja och räcker inte Tommys ord så får den där tjejen skriva ett nytt brev.

Tror det var det som tände dem faktiskt

Kommentera

Timrå Icon:Tror nog inte det är motivationen som fallerar den här gången. Snarare att man är övertända - vill för mycket för snabbt och då stryker tålamodet och noggrannheten på foten.
Kommentera

Kattgubben: Ja just det. Det kanske inte är tändvätska utan släckmedel de behöver....? :-)
Kommentera

Timrå Icon: Tommy lär nog ha pulversläckarn redo. :)
Kommentera

Timrå Icon:Cordykaye är vår tids WÖ-Kalle. Hon kommer att omnämnas när den här säsongen sammanfattas i framtidens annaler.

Kommentera

hubbenorlen: Så kan det nog bli, fast WÖ-Kalle var väl lite mer "speciell" för att uttrycka sig milt :-P
Kommentera

Berglund: Haha...ja jag drar inga andra paralleller än att båda bevislingen har peppande egenskaper på Timrå IK.

Redigerad kommentar

Kommentera

hubbenorlen: Ja då borde hennes tröja hissas i taket!
Kommentera

Timrå Icon:

EON släng er i väggen. Cordykaye Arena ftw!

Kommentera

T T: Jag är så sjukt jävla taggad! Minns en gång när jag var 5 år (tror jag det var)...Kvällen före julafton och jag hade önskat av tomten att månen skulle ramla ner på terassen och bli en snowracer (lite skruvat kanske men vad ska jag säga, jag var 5). Jag kunde fan inte sova en blund på hela natten. Det här är värre!
Kommentera

T T: Där ser man TT, du börjar tappa lite nu. En polis som du får inte bli bortgjord så där! ;-)
Kommentera

mikenomad:

2 bussar till Timrå imorgon. Sedan tror jag tokiga masar Sthlm har en buss samt att det rullar några bilar från b.la Uppsala. Tyvärr är inte jag med då jag jobbar och hinner inte upp i tid.

Redigerad kommentar

Kommentera

mattias - 74: Ja men runt middagstid fäller vi ned Njurundabommen vettu' ;-)
Kommentera

T T: Japp. Imorgon blir det inget rött för mig. Jag kör dessutom med skitiga fillingar. Allt enl. Jimmys råd.

Det finns mer men berättar jag det så......kommer jag att ha folktomt runtikring mig.

TV 10 sänder matchen imorgon live!
För er som inte fick biljett till Matchen med stort M.
Kommentera

Hahl Bundy: Kan väl finnas stå kvar va?
Kommentera

T T: Hoppas jag. 1000 extra ska ju in.
Kommentera

Hahl Bundy: Ja ALLA vinnande rutiner måste följas!
Men undra vad de säger i logen om man sitter dyngrak utan kläder vid åtta-snåret....?
Kommentera

Timrå Icon: Alla känner sig som hemma kanske....
Kommentera

Timrå Icon: Gör ni inte alltid det i den logen?
Kommentera

T T: Jo men inte redan åtta.....
Kommentera

Timrå Icon: De behöver inte säga så mycket.
Det enda Du behöver säga är: "Allt för vinst, krappar. It's a dirty job but someone's gotta do it!"
Kommentera

Hahl Bundy: Ja fast så värst många grabbar är det inte i den logen......
Kommentera

Timrå Icon: Ja men då så.....desto bättre.
Kommentera

-Fränstabussen har kommit. Ge plats åt Fränstaborna!
Kommentera

Upp o hoppa.....matchdag, dagen D!!
Kommentera

mikenomad: Det är ju min uppgift ju :-(
Kommentera

Timrå Icon: jag har en timrå ik kopp som jag dricker kaffe ur varje gång timrå spelar den är rätt skiten då jag bara sköljt ur den snabbt. fläckarna är kvar idag men imorgon ska vi stå där fin och ren som riddare som krigare som hjältar... nu eller aldrig timrå ik
Kommentera

mikenomad:

Skulle smaka med 3 poäng ikväll ;)

Kommentera

mattias - 74: Nöj er med två så är jag nöjd
Kommentera

mattias - 74:

Håller med, 3 poäng skulle sitta fint. Hade en förhoppning om att vi skulle gå obesegrade genom kvalet men det gick inte.

Däremot är läget lite tråkigt eftersom jag skulle vilja se Timrå plus Leksand i elitserien nästa år. Rögle får ursäkta men jag gillar Leksand bättre. Men dom får inte klara elitserieavancemang på Timrås bekostnad så det känns lite vemodigt för deras del. Halva drömmen är ju uppfylld redan i och med Djurgårdens sorti. Men vi måste tänka på vårt eget och gå för vinst nu i de två omgångar som återstår, om inte annat för att knäppa alla sk experter på näsan.

Kommentera

LennartA: Det bästa vore ju om Rögle gjorde en massa mål redan i första perioden så att Leksand tappade incitamentet.
Kommentera

LennartA:

Du vet att jag är leksing va^^^

Kommentera

mattias - 74: He he! Årets tavla där
Kommentera

mattias - 74: Han höll ju bara med om att det vore skönt med tre poäng, jag tror att de flesta tikare håller med om den saken.

Om du säger: "Det skulle vara gott med glass nu" och en tikare håller med, så innebär det inte att tikaren tycker att det skulle sitta fint med en glass för dig nu, utan att han gärna skulle ha en själv.

Kommentera

Wayne Gresky:

Han tolkade det som att jag var timårit om du läser hela hans inlägg. Vad är det med dig som jämför med nån jävla glass?

Kommentera

« · 1487089