Timraiten Kansliet hade tydligen fått ett argt samtal från Eon när de hörde att jag hade elavtal med Jeremy Boyce-Vattenfall.
T T: Ja, jag hoppas verkligen att det blir fullt i morgon och att spelarna ger allt för att säkra poäng. Även om vi klarar oss utan så skulle det vara roligt att få avgöra på hemmaplan. En seger skulle också ge oss ett bra minne från säsongens sista hemmamatch. Inte minst viktigt med något positivt inför kort- och biljettförsäljningen för nästa säsong.
Hahl Bundy: Ja och räcker inte Tommys ord så får den där tjejen skriva ett nytt brev.
Tror det var det som tände dem faktiskt
Timrå Icon:Cordykaye är vår tids WÖ-Kalle. Hon kommer att omnämnas när den här säsongen sammanfattas i framtidens annaler.
Redigerad kommentar
Timrå Icon:
EON släng er i väggen. Cordykaye Arena ftw!
mikenomad:
2 bussar till Timrå imorgon. Sedan tror jag tokiga masar Sthlm har en buss samt att det rullar några bilar från b.la Uppsala. Tyvärr är inte jag med då jag jobbar och hinner inte upp i tid.
Redigerad kommentar
mattias - 74:
Håller med, 3 poäng skulle sitta fint. Hade en förhoppning om att vi skulle gå obesegrade genom kvalet men det gick inte.
Däremot är läget lite tråkigt eftersom jag skulle vilja se Timrå plus Leksand i elitserien nästa år. Rögle får ursäkta men jag gillar Leksand bättre. Men dom får inte klara elitserieavancemang på Timrås bekostnad så det känns lite vemodigt för deras del. Halva drömmen är ju uppfylld redan i och med Djurgårdens sorti. Men vi måste tänka på vårt eget och gå för vinst nu i de två omgångar som återstår, om inte annat för att knäppa alla sk experter på näsan.
mattias - 74: Han höll ju bara med om att det vore skönt med tre poäng, jag tror att de flesta tikare håller med om den saken.
Om du säger: "Det skulle vara gott med glass nu" och en tikare håller med, så innebär det inte att tikaren tycker att det skulle sitta fint med en glass för dig nu, utan att han gärna skulle ha en själv.
Timråitens förslag på klädsel i morgon.
"Annars är det rött som gäller på läktaren. Eller rött och vitt. Rött, vitt och rött funkar också. OBS! Ej rött, vitt, rött och vitt."