Blizzard:
Det som är otur för er är att Murley bara gör betydelselösa mål i oviktiga matcher. Och att de enda anledningarna till att han överhuvudtaget har gjort några poäng är att han har fått spela med Vampola och Larsson.
Redigerad kommentar
stoff: "ett gängmuppar" är inte vad jag menar med att lyssna på hur det låter innan du skriver, ibland skriver man isär!
Blizzard:Murley+Sonnenberg / Murley+Corso ?
Kamil Piros får komma in och lägga mackor istället för Bremberg?
Mysribba!
stoff: Nä, det fattar jag.....att du inte bryr dig.....vad bryr du dig om egentligen?
Edit: Ok, vad bra att vi slipper han....
Redigerad kommentar
Bragd-Birger: sen kommer jag :-) alltid nåt..skillnaden mellan Stoff o mej är att jag allafall är Timråfan, vad han är vettefan? Störd kanske?
Fooorza Timrå IK
Stort grattis Timrå! Har inga naglar kvar! Fan vad roligt!!
Det här.. är fan svårslaget!
Take the best orgasm you had, multiply it with thousand and you won't be even close...
näe, jag snackar inte om heroin :)
VI ÄR TILLBAKA!!!!! <3
Olle:
Det var så stor klasskillnad idag att det aldrig kändes spännande. Och ni var skraja för att Leksand skulle utklassa er.
Y:et slipper mitt rövsvett. Åtminstone det här året. Grattis!
För övrigt tittar Murley uppenbarligen på South Park:
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Fy fan så gött!!!!
Den här kvalserien var en jävligt mäktig uppvisning! Nej: det blev aldrig sådär jättenervigt. Det här var lyxångest.
Så fruktansvärt imponerad, rörd, you name it.
Tack Timrå!
Hockey är en UNDERBAR sport!!!1
MURLEY VISADE NAMNET PÅ TRÖJAN....SÅ JÄVLA STORT!!!!!!
yngwie:
Grattis.. Menar det. Ni var lite bättre..
JJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Äntligen är den här säsongen över.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har nu bevisat för alla att "jinx" inte finns, bara en skitgrej som inte går att styra, jag drog århundrades jinx innan ks och TIMRÅ IK är endå klara för ELITSERIEN!!!!
"
Frammåt bröder!!!!