Hahl Bundy:
Jag beklagar sorgen. Hoppas att du får viss tröst i kväll. I form av fortsatt hopp. Nu tar jag påskledigt från jobbet i fyra dagar. Men troligen inte från denna sida...
Hälge: Det bara förstärker motivationen för 2013-års bragdjury när dom ska ta ställning till vad eller vilka som ska få Bragdmedaljen...
FORZA TIK.........alltid, alltid............
Redigerad kommentar
mikenomad:
Enligt Tomas Ros på Twitter kommer det ca 1500 leksingar.
Redigerad kommentar
Visst, Rögle skjuter mer än Örebro och försöker. Men skärpan fattas. Det känns avslaget och trist. Hade hoppats på ett betydligt bättre Rögle. Men det känns bara avslaget. Vad fan håller man på med? Inga mål tycks man kunna göra heller...
Kanon med Timråledning! Bara att hoppas att det står sig. Ironiskt nog den enda match jag inte kan se hemifrån. Men det kanske är lika bra. Vad vet jag?
Redigerad kommentar
Timrå Isstadion:
Japp, i nuläget är vi borta och ute. Filip Forsberg naturligtvis. Vad less man blir... : (
Redigerad kommentar
Ja, men vad fan... 1-2, Ryno. Bara att ställa in sig på en tragikens afton...
Rögle är för pinsamma. 4-0 till Örebro. Vi gör inte bort oss lika mycket, antar jag, men vad hjälper det? Jag tycker inte att vi förtjänar att hålla oss kvar längre...
Bragd-Birger: ...och vilka är det?
Kollar på Rögle - örebro samtidigt, helt sanslöst vilket flyt ÖIK har, allt studsar deras väg...dom har verkligen Gudarna med sig,
Hahl Bundy:
Väl talat! Men dubbel sorg?