Håller med Kenta, det ska bli intressant att se denna match, nu när formen är i kommande. Manderville forsätter dominera, hoppas på att han får näta på "bästisen" Norrena..;-)
Givetvis synd att vi inte får chansen att se Sloan i den absoluta debuten, är det defenitivt att han inte spelar imorn? Tänkte att det kanske blir som någon sorts överraskning.. Nej det blir nästa torsdag mot Leksand han får göra sin hemmadebut. Lite synd, men det går säkert bra!
Imorn slår vi kraftfullt, ur underläge, halleluja!
LingaN: ICKE, sa Roland! Finns inte på världskartan att "negerbollarna" skall grusa glädjen för två Timråsupportrar imorrn, en supporterlegend och en hockeylegend när de saluterar sin högtidsdag.
Vi skall mosa dem till eftermiddagskaffet imorrn! Nu är det banne mej färdiglekt!
30: Nolby Hockey har aldrig spöat Timrå´s 92 lag, hahaha (iallafall aldrig vad jag har varit med om). Jag har lirat hockey i två år men slutade förra säsongen.
Har ett ruggigt kul minne en gång när jag lirade med Latti.jag kom på högerkanten på 5-4 å gick in å hyttade slagskott å såg Latti i vänstraögonvrån å målvakten kom rätt ut mot mig å jag kunde inte hålla tillbaka svingen utan det vart ett slagskottspass rätt på hans blad men det var bara det att hans klubba får upp i nätet bakom buren pga slagskottspasset lol....pucken hamnade i hörnet hahahahaha ursäkta punkterna som inte blev av....
30: Rätta mig om jag har fel men visst gjorde du ett rätt hyfsat mål för TIK mot B-löven i början av 90-talet då du stod vid sarghörnet och slog pucken mellan benen så två lövenspelare gick o köpte korv...sen hade du fritt fram o hängde trissan...
Frisco: Svaret var ett svar på en dum svarsfråga. 23:a i SM för minigolfare är väl ändå en skaplig bragd för att komma från en inflyttad Ö-vikare. Sen att du inte vinner kan nog bero på att du är utan tränare. Behöver du en så vet jag om en som är ledig.
Jag hade två löven spelare på varsin sida om mig å la pucken mellan mina ben å drog hahaha å dom också lol sedan drog jag två 20 packare å hängde in den hahahaha
General_Moisio: just nu kommit tillbax från en timme stirrat i min spå kula det set ut som skrällseger i morrn 4-3 till timrå.. 4-3 målet kommer i sista självaste minuten av våran duracell kanin...#12
General_Moisio: Lärling, möjligen! Mästare är en tuff titel, då ska du kunna allt i branschen, har scrollat Barbarossas historia...ironimästare var inget jag läste där! Men alla kan bli bättre, liksom Oksa!
Det kanske har med kvinnliga höfter att göra men jag tror på ett politiskt ställningstagande. Bilda Er själva en uppfattning genom att kolla länken....
Men... Nu ska vi skita ner Wikegårds skitskägg ännu mera tycker jag... Niklas...- Du ser nu en hiss, ÄLSKADE TIMRÅ IK åker UPP och är alltid på väg uppåt.. Niklas...- Linköping är på väg NER, ner ner ner i källaren.....
ÄLSKADE TIMRÅ IK......förverkliga nu detta så får vi sedan se vad Herr Wikegård har att säga sedan.....hehe...;-)
Friman SR: Solly, mate! Jag tror som fan att Timrå är på väg uppåt, och det räcker för mej! Om W-gård har tippat LinkPing högst...hallå! Vi har väl alla problem... Linköping får gärna landa serien, vi tar ju dom när det gäller!
Huvudsaken är att vi inte låter Skrikegård få rätt om vår tabellposiition!
tjobba: Du har helt klart fel.. Men dock inte så himmla långt borta endå.. man kan säkert på något välldigt konstigt sätt se paralellerna mellan vikingarna och ..... R..........
mattis69: Men va fa......n vill ju bjuda nån på en bira i morrn ni kan få en liten hint... jag förknippar sångarn med typ gammal tysk p-film gruppen börjar med Ram..... Den ryska icke lesbiska gruppen börjar med Tat..... nu råå....?!
Costanza: Alltså på riktigt... slänga lite käft är alltid roligt, extra roligt är det med MoDo-supportrar. Men att konstant störsända och återvända till det tröttaste och mest uttjatade "hAr nI NåGRa gUlD?!" som en repig skiva är inte det. ... | #Läs mer ·
Manderville forsätter dominera, hoppas på att han får näta på "bästisen" Norrena..;-)
Givetvis synd att vi inte får chansen att se Sloan i den absoluta debuten, är det defenitivt att han inte spelar imorn? Tänkte att det kanske blir som någon sorts överraskning.. Nej det blir nästa torsdag mot Leksand han får göra sin hemmadebut. Lite synd, men det går säkert bra!
Imorn slår vi kraftfullt, ur underläge, halleluja!
3-1