Du hast en tråkig tävling. Bättre var det på Miiiikes tid. Då muttrade man inte om lite gissningar inte. Nu har jag keine lust att fortsätta snacka här inne så jag säger adios.
Poffa: ingen och då menar jag INGEN kan eftertäda miiiiiikes tävlingar men allt jag ville var att bju på en öl .. i morrn... men du är rätt så nära nu om du är sugen på en bira i morn :)
Jag har kylen full och dessutom tänker jag nog sitta hemma och lyssna på Leksand - MODO i morgon. Så någon annan kan få den ölen. Därför gissar jag på Amy Dimond och går och lägger mig.
mattis69: NU är svärmors vitvin slut så nur går jag och lägger mig.. men poffa var nog närmast förutom miiiike eller hardy men er skiter jag i för ena bor för långt bort och har hela kylen full och den andre bor i nolby och brukar alldrig åka ut... så jag får nog faan ta den själv... :)
mattis69: mmmm läste mitt inlägg nu och damn va fel det kan bli .. hardy &miiiiiiiick bor ju på gammlavägen och poffa bor långt bort och ni... äääää skit samma nu går jag och sussar.
Tack! Men du får nog hålla biran på kylning, för imorgon orkar jag inte gå på nån hockey. Man väljer sina tillfällen och skit-LHC på hemmaplan i en ES-match denna höst får anses som en högriskmatch vad gäller taskig utgång. Tar en grym sovmorgon istället... Hälsa svärmor! :)
General_Moisio: tjena ska fråga barbarossa jag! hoppas att mitt företag betalar min biljett imorrn ja för då blir det sittplats på långsidan. Grattis till Kalle K tröjan btw.
ST idag..: Lill-Kenta göra sitt eget elitserietips: – Frölunda kommer definitivt vara med längst upp. Men sen tror jag att nåt av de fyra lagen i topp kommer att halka ner, och något annat ta den platsen. Vi får till exempel se hur Linköping klarar det under säsongen......
Ja vad faan, Linköping börjar ju halka idag ju.....;-)
Ett önskemål innan Krykov försvinner från laget är att han hyllas ordentligt. 5 november går Krykovs kontrakt ut och om det inte förlängs så vore det snöpligt om han inte fick motta fansens tacksamhet ordentligt. Det kunde varit sista matchen han spelat med oss i kvartsfinalen i fjol, och då hann det naturligtvis inte förberedas någonting. Nu har vi en möjlighet att visa eleganten vad vi tycker om honom. Så det är ett tips bara..
geggelundin: Jag antar att du och alla ni andra isåfall ställer upp och ordnar den här hyllningen tillsammans med läktargruppen.. För det är väl det du syftar på?
Hur som helst är det kul att det är återigen positiva skribenter på detta forum. Allt gnäll på nubben, oksa, koskinen (okej han kan bättre, men det kommer) har ju bara bevisat att "hockeyexperterna" från läktaren bör hålla sig där uppe i det röda.
Veckans… Töntigast Efter matchen mot Modo i lördags ropade Timrås klack ut sina spelare på isen igen. Väl där tog spelarna ton och klacken stämde i i en ramsa som rullat i samtliga möten med Modo så långt som jag kan ... | #Läs mer ·
mattis69:
Du hast en tråkig tävling. Bättre var det på Miiiikes tid. Då muttrade man inte om lite gissningar inte. Nu har jag keine lust att fortsätta snacka här inne så jag säger adios.