mikenomad: Men tänk om Hirso INTE satt sista straffen! Då hade han blivit idiotförklarad. Men som tur är så är det inte långt mellan dåren och snillet :-). Ikväll var han grym! På straffar iallafall
Vi får inte glömma bort PW ikväll! Nu hade ju inte LHC gigantiskt många chanser, men det dom hade klarade PW galant. I andra perioden räddar han oss ett flertal gånger då han blev lämnad ensam. Han ser så här långt väldigt, väldigt stabil ut.
Bissett19, Dream Team och Johnny Bravo: Jag säger som Skarin... Jag har nog aldrig sett en spelare lägga två så snygga straffar i samma straffläggning och lyckats med dem.
T T: Straff nummer ett är han nära att nå pucken med klubban. Men bara nära... :) Den avgörande straffen behöver inte nämnas mer, men nära det var Norrena på inga sätt.
Ambroo: Märker att Calle Klingberg dessutom är klar för oss.
Intressant. Jag Gillar hans frenesi o intensitet. Det kan hjälpa oss en del tror jag. Dessutom är det ännu ett nederlag för VF som inte kan behålla sina junisar från sina egna led. I like!
Är det inte dags Fille får en egen ramsa/sång? Vår ene rekordhållare har ju sin "Jonte, Jonte vår idol" men Hållander är verkligen också värd en. Spånade fram denna under söndagspromenaden nyss. Melodi "Vittring" med Magnus Uggla
Fyfaan vad jag hatar smajlisar!
God natt och sov gott alla....
ZzZzZZzZäta ZzzZzzzZZzzZäta ZZzZZzzZzZäta.