pingvin: Poängtappet är över. 1p iaf. Varför väntade vi tills 3 min var kvar? Detta ändrar inget, något måste göras omgående. Tränarbyte och/eller spelare in.
Timrå ni måste göra nått med truppen/tränarna. Snälla, klubben är viktigare en vem man är kompis med. Freddan säger det själv: ”Vi ändrade ingenting egentligen”
Att vi får in första är bara flyt. Liljewall på isen? Vad är det för matchning? Andra målet är ännu mera flyt.
Det ser katastrofalt dåligt ut. Trots omvaskade formationer.
Tack och hej Freddan, Ante och Molinder. Ni kan fortsätta i Timrås juniorverksamhet om ni ska fortsätta lyfta lön i klubben. Nya tränare behövs omgående! Borde vara Nubbens prio nr 1.
Charlie2: Jag tycker att det är en no brainer att flytta upp Laleggia med Hanzl och Rattie. Såg bra ut i 3 mot 3 och vi minimerar,risken med Laleggia bakåt som ledde till ett baklängesmål idag
The great one: Kan någon ringa till tränarna och säga detta?
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·