RocknRolf2: vet du varför ? jo Kenta och Micke hoppade sönder varenda kompoSKIT klubba i periodvilan, en container är beställt tills på måndag ringde till vaktmästarna dom var lite less tusen plastbitar i hela omklädningsrummet, 4-3 Robban kommer fri snart ..LEVE träklubban ;-)
Dream Team: INTE SANT dom måste ha missat nån kompositklubba .... det här målet får Kenta ta på sig..... eller materialarna !! Rensa hallen på Kompositklubbor NU det där visste jag redan 1968 !! se min presentation
Manderville: det bästa är att Timrå IK måste att fatta sitt kulturarv !! Timråtallarna är faan inte gjort av plast och kompoSKIT !! ett kvitteringsmål snabbt NU! känner ni lukten av sulfat ur högtalarna ??
epa: Nej, idag tycker jag att det är läge at glädjas årt en förlust för Brynäs. Varför det då? Jo, med den poäng vi tog idag så passerar vi Brynäs i tabellen och ligger oavsett hur det går i förlängningen på slutspelsplats!
Men hörrni, vilken trevlig kvällsjävel det här blev då! Gled in i hallen i god tid, käkade lite buffé, fyllde på stashet av nödvändiga produkter för klädnad och heminredning, kollade värmningen. Grabbarna såg laddade ut. Modoliderna ... | #Läs mer ·