1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

586394 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28

« · 477818 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
Tredje perioden har startat... ingen Kiprusoff som jag kan se det via swehockey..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
Nu har jag besked

Miikka Kiprusoffs skena gick av, nu står han mellan stolparna igen, en vän ringde, han kom in precis när han ringde, vilket jubel det var!!

Så alltså, Kipper står igen =)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
tjobba: Jimmy har seriens bästa räddningssnitt! Frågan är om Fulingarna ens hade ett skott på honom i och för sig.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
El Maco: 1 skott enligt min vän som ringde ;-) Luleå spelar fruktansvärt grisigt
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
tröstmål nr 2: Williams
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
Nu kommer Luleå igen? 4-2.... upprepning på förra matchen?!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
tjobba: Bara hoppas dom gör ett mål till så vi får lite spänning :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
Oraklet fr Alnö: Linus "nästa-år-i-Troja/Ljungby" Fagemo har magsjuka, stackarn.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
El Maco: Fagemoney bytte klass mot,just det money.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
Ambroo: Nu tog fulingarna ut Emanuell.Dags för femman.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
Bo Bly: Fast Money Nilsson bytte ju iofs riktig klass mot ännu mer Money. 180 000 mer om året än LHF som mest var beredda att erbjuda honom närmare bestämt. Fast han hade stannat hos oss om han hade fått hälften av det, alltså 90 000 mer om året.

Ni är bleka kopior - vi är originalet. När smekmånaden är över (NHL-lockouten) återgår ni till att vara vad ni egentligen är.

Hihi, detta är roligt. Gläfsare är roligare än MooDooisterna någonsin var när de var som värst.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
El Maco: Och kanske är tiden inne nu för att göra en björnfäll av Mikael Renberg. Snacka om förening på dekis.. Leve Timrå IK!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
Oraklet fr Alnö: Rutinerat av Öhlund där.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
Kickan: Att vi sörlänningar är roligare beror på soltimmarna och att vi inte gifter oss med våra kusiner.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
El Maco: Ja, för att inte säga hur rutinerat det var av Mo(r)din. Ryggsäcksjävlar : P
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
Kickan: Klart och färdigt, det är kärlek det! ;-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
segern är vår, segern är vår, vi har vunnit!
segern är vår, segern är vår, vi har vunnit!

;-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
tjobba: så jääävla enkelt!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
Robban: Jaså, jag trodde annars att inavelsland - du vet där alla heter Sedin, Hedin, Nedin, Redin, Xedin, Medin, Vedin osv - låg närmare Gläfsersland än Luleå. Inaveln lär ju vara betydligt större i en by som Timrå än i en hyfsat stor stad som Luleå. Särskilt med tanke på att ni inte gärna beblandar er med Sönnschvallingar och således bara har varandra att ty er till.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
Så där ja!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
Ambroo: Erkänn att ni höll på att skita ner er i slutet av matchen. Nästa gång tar vi er, Gläfsersjävlar.

Yyyyyyyyyyl! ; )
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
Kickan: Det är skönast så, man vet vad man får ;-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
Kickan: Vi blandar oss inte med katter annars är det fritt fram att blanda sig med vilken man vill utanför släktträdet i närområdet. H-sand, Ånge eller t o m Söönnsvall.
Över Nolaskogarna vilar det alltid en mörk dimma. I Timrå var dimman ett övergående stadium.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
El Maco: 2 matcher mindre spelade än fuleå,29 poäng mer,+34 fuleå -17 sen har dom en porslinslirare hemma.Är det något mer att tillägga?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
El Maco: så jävla enkelt var det väl inte fortfarande svårt att knyta ihop säckjäveln! bättring annars kommer jag att få en hjärtinfarkt snart!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
Jonke: Kipper kan inte ha varit bra idag, räddnings% på 80..
Skotten 34-15. 2 mål på 4 skott av Luleå i sista perioden
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
tjobba: Om det är rena lägen är det inte mycket att snacka om.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
Bra jobbat Timrå IK, fortsätt i den här stilen så är guldet snart hemma i Östrandshamnen.

Heja Teg och PerHapps...!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
Kickan: ihelvete heller ni har tatt era poäng mot oss för denna säsong.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
Ambroo: ett av dem var ett friläge, 4-2 vad jag vet
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
tjobba: Då var det nog inte så farligt ändå..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
Ambroo: jajajaja;-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
kungsbacka: Vi får la se. Våran tid är efter årsskiftet. Alltid. Ändå pissade vi på er ordentligt i premiären.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
tjobba: Stackars Kalle.. Till sjukhus med ledbandsskada i knäet =(
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
El Maco: Sen är väl snart tiden kommen till att göra en björnfäll av Renberg. Inte bara ett lag på dekis.. även de s.k. stjärnorna har sett sina bästa dagar. Vore kul om Skellefteå tog platsen.. ett lag med grymt högre attraktionsvärde än deras nordligare grannar..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
Ambroo: Nej... är han skadad igen !!?? :-(
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
GuRRa: Tyvärr, iaf enligt Erik Nyberg i radiosportens eftersnack..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
Johan J: Öhlund åkte på en riktig bröstvärmare av Sanny på
blålinjen.Han satte sig på sitt stora arsle.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
Bo Bly: Ja, det var det tyngsta fallet jag har sett på länge. Han föll ungefär lika tungt i isen som Luleå dalat i tabellen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
Oraklet fr Alnö: Varsågod. Jag överlåter jobbet åt er. Att göra en björnfäll av Fläskberg alltså. Så länge han var skadad var vi ett topplag, och sedan han kom tillbaka har vi dalat i tabellen i en skrämmande hastighet. Hoppas hans skada blir långvarig så vi klättrar dit vi hör hemma. Ni får honom, om ni vill ha honom. Spelare som känner sig större än laget är sällan lyckade i ett lag om inte samtliga övriga spelare också anser sig vara större än laget. Även om en sådan spelare kan göra många poäng så får han ofta många andra spelare att sänka sig eftersom han tar för stor plats.

I övrigt är det du skriver pajasaktigt. Jag hoppas ni har värvat er till ruinens brant.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
Johan J: Hehe, ni är riktigt roliga. Särskilt du och din tvillingbror. Puss på dig.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
Bo Bly: Sannys värmare var fin .. men kalles skada såg inge vidare ut .. har väl spelat färdigt den här säsongen då?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
actionleif: Vad hände? Fick han ett yxslag över benet?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
actionleif: Som sagt tidigare.. ledbandet är av så han lär ha spelat klart. Får se hur det går med Gunno, han fick ett antal tänder utslashade av svinet! Är på sjukhus nu.

Hugg och slå Luleå!
Fan vad ja hatar dem och deras jävla mördarhockey.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
Positivt var väl att man inte trodde Kalles ledband var av, men sånt brukar ju kunna ändras fort. är det av lägger han nog av tror jag. Om inte annat är han tillbaka vid denna tid nästa år ungefär...

Efter matchen idag skulle man velat haft en klubba och gå in och svinga friskt i Luleås omkl.rum, gärna i huvudhöjd så det uppstår allvarliga skador!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
Frella: inne på samma linje . är det av så lägger han ner
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
Frella: Det var livat i spelargången efter matchen kan jag lova :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
actionleif: Blir det långvariga skador ser jag gärna att Kenta beordrar full vedhuggning ala Luleå nästa gång lagen möts.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
Kenta till Aftonbladet, precis som vi befarade...
 
"- Det tycks vara ett ledband i knäet som gått av. Jag lider med Kalle Koskinen som just kämpat sig tillbaka efter mer än ett halvårs skadetid, sade Kenta Johansson."
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
Kickan: Nog har väl Luliå- Hugg och slå! värvat lite mer än hjältarna från Medelpad
Kommentera

« · 477818 · »