Greven: Nä då tycker jag att det är bättre att bua ut gänget, någon gång måste det ju gå in i skallarna på dom att det här inte är ok. Jag går runt och skäms hela dagarna, jag tycker inte att det är mer än rätt att spelarna och ledningen kan få känna av en gnutta av skammen.
Uno Gordon: Nära skjuter ingen hare. Det kan få bli vårat motto i år. Vi kan ju fortsätta skjuta stolpskott hela vägen ner i kvalserien, det spelar ingen roll så länge vi inte kan vinna matcher.
Olle: Bua ut..... Det ska fan vara tomma läktare inför tredje.
Fy fan SKÄMS era jävla sopor. Är det nån jävla protest mot CHALLE att ni spelar som IDIOTER...... Challe dra åt HELVETE, ta med dig TJ och Linkan. Ni är en skam för vårt lag
Fan - det är ju farligare att Luleå ska få en kontring. När gjorde vi mål i PP senast.
Det här är ju allvarligt talat tortyr. Jag vill titta, men jag orkar ärligt talat inte se den här förnderingen av mitt favoritlag som jag upplever i år.
Olle: Vaddå glöm det? Drevet mot Skogs eller vad fan svarar du på för någonting?
Jaha nu har Lavander alltså runnit igenom 3ggr. Fantastiskt! Där har ni en spelare med hjärta! Norrbottens svar på Robert Carlsson. Fan karln är så hemkär. Lavander hade jag kunnat offra en kroppsdel för att få se i den rödvita dressen.
Icing-Ove: I så fall är det väl bara att knata upp på kansliet och säga upp sig? Det är ju vad han borde göra iaf. Fast samtidigt så kommer han aldrig att få ett elitserielag igen så vad gör han? Han sänker skeppet själv och stannar kvar så länge det bara är möjligt.
Loomis: En helt seriös men säkert korkad fundering, det sägs ju att Challe är en vinnare, men kan det vara så att Challe VILL få sparken? Att han själv vill bort? Tänkte även på det där med Månsson och värvningsansvarige, att de hade olika åsikter och det att sätta en målskytt som Anger i fjärde...
tik02: Det är väl själva fan att vi ALLTID skall glömma bort Mats Lavander i markeringsspelet. Sveriges mest underskattade spelare hävdar jag. Men oerhört viktigt att vi fick in reduceringen nu. Kan vi enas nu om att lägga ner drevet mot Tomas Skogs. Han går från klarhet till klarhet.
Bra inställning av Styf ikväll också enligt webradion.
nixXz: Det är inte utvisning! Vänder man ryggen till på det där sättet så ska man ha två minuter för att man är en idiot. Det Skogs gör innan dock, framför luleåkassen, är riktigt uselt.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen