Loomis: En helt seriös men säkert korkad fundering, det sägs ju att Challe är en vinnare, men kan det vara så att Challe VILL få sparken? Att han själv vill bort? Tänkte även på det där med Månsson och värvningsansvarige, att de hade olika åsikter och det att sätta en målskytt som Anger i fjärde...
Icing-Ove: I så fall är det väl bara att knata upp på kansliet och säga upp sig? Det är ju vad han borde göra iaf. Fast samtidigt så kommer han aldrig att få ett elitserielag igen så vad gör han? Han sänker skeppet själv och stannar kvar så länge det bara är möjligt.
Olle: Vaddå glöm det? Drevet mot Skogs eller vad fan svarar du på för någonting?
Jaha nu har Lavander alltså runnit igenom 3ggr. Fantastiskt! Där har ni en spelare med hjärta! Norrbottens svar på Robert Carlsson. Fan karln är så hemkär. Lavander hade jag kunnat offra en kroppsdel för att få se i den rödvita dressen.
Fan - det är ju farligare att Luleå ska få en kontring. När gjorde vi mål i PP senast.
Det här är ju allvarligt talat tortyr. Jag vill titta, men jag orkar ärligt talat inte se den här förnderingen av mitt favoritlag som jag upplever i år.
Olle: Bua ut..... Det ska fan vara tomma läktare inför tredje.
Fy fan SKÄMS era jävla sopor. Är det nån jävla protest mot CHALLE att ni spelar som IDIOTER...... Challe dra åt HELVETE, ta med dig TJ och Linkan. Ni är en skam för vårt lag
Uno Gordon: Nära skjuter ingen hare. Det kan få bli vårat motto i år. Vi kan ju fortsätta skjuta stolpskott hela vägen ner i kvalserien, det spelar ingen roll så länge vi inte kan vinna matcher.
Greven: Nä då tycker jag att det är bättre att bua ut gänget, någon gång måste det ju gå in i skallarna på dom att det här inte är ok. Jag går runt och skäms hela dagarna, jag tycker inte att det är mer än rätt att spelarna och ledningen kan få känna av en gnutta av skammen.
nixXz: OM grabbarna kunde lära sig att sortera puckarna rätt och växla om till zonspel när det skall styra spelet utan puck istället för att gå man-man hela jävla tiden. Det är ju uppenbart att vi har fruktansvärda problem med fokusen och koncentrationen. Misstagen som uppstår är ju fan inte av denna värld. C-pojksnivå tamefan. Som pilska flugor kring en sockerbit. Jag blir fanimej upprörd på detta!
haggen: Den andra tvillingen hoppar ju in i bråket från båset och får 2+2+game. Det ska vi vara glada för...eller ja, vi får ju PP så glädjen uteblir väl.
Uno Gordon: ö-nivå ;) Ja jag vet inte hur detta ska gå att lösa hoppas någon vet. föra året hade vi skador och reste oss, nu har vi inte haft några skador som då så vi kommer inte lyfta.
Skulle haft en tränare som tex (stavas??) eller Per-Erik Johnsson som bygger ihop ett lagt.
haggen: Fransmannen är en katastrof, inte ett rätt sen han kom, bara utvisningar o strul! Åkerlund är alldeles för flackig i målet, det här går åt HELVETE MED DUNDER O BRAK...................................................................................................
Hela föreningen är SJUK. Påminner tyvärr mer och mer om Hammarby. Dom bästa spelarna lämnar utan att ledningen ersätter dom. Ledning som är handlingsförlamad. Nödlösningar, idiotvärvningar i sista stund. Fokuserar på fel saker, dvs "ny arena" kontra det sportsliga mm mm
O dom tackade modo nej till, vilka arslen.