DJ Hemp: Offsidesnubbarna som kör Filter också. Och Filter är bra skit.
Artikeln tar upp dig, mig Redax 2 och en bortamatch mot Lidingö. No big deal egentligen mer än att Nyllet använde just våra hockeysnacksalias i texten. Sen var det pissrännan i Scaniarinken och en luftgitarrist i Halmstad tror jag.
DJ Hemp: Nej men man kan ju förstå hur de tänkte ändå på Offside. 90-tal och idrottsliteratur var inte alls lika etablerat. Då startar man ett magasin i pocketformat, svartvitt och i princip ingen distribution. Det var ju egentligen dödsdömt. Då slänger man in ett reportage om DJ Hemp och El Maco på hockeymatch och the rest is history. Vilken jäkla hausse!
Jag tycker Filter är en grym tidning också, den hade inte heller blivit till utan oss två.
Fyyyy faaaan
Nåja, den här matchen tappade vi inte i tredje. Fortsätt framåt sista sex och ta med energin till nästa match,
Tolv riktigt bra minuter. Kan man femfaldiga såna här insatser i matcherna tar vi guldet i år.
Nisse: De fick väl transferpengar för honom till och med?
Styf skadad. Herre, för huru länge?
Fulingarna försvarar sig rätt bra. Typ ständigt fem man som försvarar kassen när Timrå lägger på mål. Men tillslut studsar det rätt.
Sedan finns ytterligare en grej sommuag stör mig på och det är daltandet vem som ska stå i målet.
Största glädjeämnet idag är Hallin och Pikken. Två spelare som visar lite attityd.