Dream Team: Ja, tillsammans med deras sjätte man Lahti.
Det var fan länge sen jag såg nåt så katastrofalt genomuselt. bannlys fanskapet från allt vad svensk hockey innebär. Det är en skymf mot lönearbetet att en sådan klåpare, skojare, bedragare, bandit osv. ens tar betalt för sina tjänster
rupert: Ja, det är långt ifrån över ännu, men det är säkerligen en välbehövlig boost för självförtroendet att vi faktiskt lyckas göra mål. Förhoppningsvis räcker den positiva effekten av det ganska långt.
"Gästerna behöver ett mål", skulle inte tro det va? :)
Chief: När, jag upprepar, när hade TIK en tvåmålslednig sist?? Hemma mot HV (som tappades) eller? Frölunda hemma var det väl förresten? Nåja, bättre lycka denna gång hoppas jag!
RocknRolf2: Får väl hoppas du är lika nöjd med resultatet som kedjekompositionen efter matchen då'rå. Hur som helst låter det som Oksa gör ett och annat bra ingripande.
Tycker det snackas förmycket om att plocka upp Juniorer alldeles som att dom skulle va frälsarna... visst många av dom har gjort poäng i J20 matcherna men det ä'r ju knappast något att stirra sig blinda på. Frälsarna finns redan i laget som bara behöver hitta lite självförtoende igen så kommer poängen i vanlig ordning!
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.