dr-nix: Försvarsspelet som system funkar väl rätt bra i enskilda matcher? Idag är det ju mest bara individuella misstag och en helt osannolik effektivitet som fäller oss.
Jag skiter i att TIK svarar genast, försvarsspelet är pinsamt.
Jag kan ha tålmod med challe för jag ser potential i honom som tränare men nu måste han börja ta i tu med Timrås försvarsspel. I början försvarade jag det med att det var ett nytt spelsystem och att det skulle ta lite tid innan dom lärde sig att få allt att funka. Men nu har det gått ett bra tag och försvarsspelet är fortfarande inte bra.
fighter: nej flyg upp han till Skellefteå istället här gör han säker succe här. Ni såg ju hur bra Jari blev när han kom till oss han har tillfört mycket i skellfteås spel på sistone.
fighter: Ta inte i nu. Han är ju en bra spelare. Han ska om han är i form kunna leda en kedja det är bara hoppas att formen kommer till slutspel. Då lovar jag att han tystar många.
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·