Uddan: Och så har SK Flipper fått maximal utdelning - IGEN DÅ! Psykologiskt tungt mål med 16 sekunder kvar av perioden. Man vill ju inte tro att det är sant.
MB: Ja men Timrås 5 mot 3 spel har blivit bättre, sen äre som de är med att alla målvakter ska få genombrott i eon, men Modos tur kommer inte finnas för evigt, men skulle Modo vinna ikväll så äre bara Modo som lyckats vinna trots att man inte får första målet, bara en sånn sak gör alllt tyngre också.Men de är bara hoppas att Timrå vinner :/
Jag tycker inte det finns så mycket att klaga på med tanke på vilket lag vi ställer på isen.I målvaktsspelet finns det dock en hel del att önska. Backe inte speciellt bra.
Snoop: Tur tur tur tur.. Måste vara jobbigt att ständigt förlora mot det sämre laget!? Eller det måste vara jobbigt att ständigt tycka man är bättre trots att resultaten visar annat.
Och du kan ju kolla in det zacke gjort tidigare iår så slipper du oroa dig att han gör nåt extremt idag.
helt jävla bedrövligt att Timrå ligger under men de är som vanbligt modo med sin jävla tur och självklart ska alla målvakter få genombrott i EON Arena, jag fattar inte varför man envisas med att kolla på detta rena jävla elände.
Bra spel av Timrå i första, det är så här jag vill se dom. Fan vad dom åker skriskor...orkar dom med det tempot i 3 perioder är det bara att ge Thord Johansson en stor eloge för då blir jag imponerad.
lungan: Klart vi ska dö, vi har ju fan ingenting kvar och titta på modo som kommer med 4 kedjor, de måste kännas skönt som modosupporter iaf att dom tar 3 enkla poäng och befäster 2:a platsen ikväll, för vinner de gör dom garanterat.
lungan: Till nästa säsomg kan vi inte bara ha fyra centrar..vi måste ha minst fem .. ingen större risk den femte behöver spela på en ytterkant då vi ändå aldrig är fulltaliga...
kanske Regin istället för att bara dubblera kan göra en "kvadruppel"...o spara med att vila mellan bytena till efter matchen istället.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
12 skott idag 2 påsar .