Skarin: Crippe, Tenkrat o Sundh borde Timrå kunnat fixa kvar. Det hade nog varit lite skillnad.
Tenkrat mot Anger
Sundh mot Starkov
Crippe istället för Pyrret.
Men att tjata om detta tjänar väl inget till.
Johan J: Man måste även komma ihåg att Anger inte är någon varken Messias eller Pyörälä,han är en målskytt, Målskyttar måste spela med klocka/smarta spelare.
Många verkar ha trott att Anger är en Johan Davidsson/Nicklas Sundström typ det är han inte,har aldrig varit och kommer aldrig bli. Vi ska nog ha rimliga förväntningar på honom.
Sedan tycker även jag han underpresterat, men det har Corso,Karlsson,Starkov,Styf,Hynning mfl också gjort.
Låt Anger spela med Corso så tror/hoppas jag det löser sig.
Olle: Tack Olle för att du balanserar knivkastningen härinne. Jag var på matchen skrek, hejade och levde om. Gjort allt för att stödja MITT lag.
Jag har aldrig känt behov av att spy galla över tränare, sportchef eller enskilda spelare här. Varför? Det hjälper inte laget någonvart. Att skriva av sig sin egen ångest gör man bäst hemma i sitt egen dagbok.
Jag blir illamående av att se RR2;s galla lika frekvent som en jo-jo på skärmen. Peo L. sparkades inte efter 7 omgångar. Rom byggdes inte på en dag. Inte heller 2009/10;s TIK. Lite tålamod skulle sitta bra hos många, nämner ingen fler, ni vet själva.
Gör det ni kan i stället, släpa er iväg på matcherna stöd laget ekonomiskt och supportermässigt istället för att sitta hemma och sprida dynga. 4700 mot SSK var pinsamt, jo jag var där och försökte stötta så gott jag kunde.Det var förlösande att se 2 snabba mål och 3 poäng i hamn.
Nån djävla ordning får det väl vara även bland Timrå IK;s supportrar.
Vi har inte varit väck i en enda matc. Asså...vad jag menar är att vi nog teoretiskt skulle ha kunnat ha full pott nu om man ser till hur matchwerna sett ut... eller ?????
Teoretiskt - JA... men ändå