1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590655 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - Modo 2013-01-08

« · 1546768 · » Till forumet

Timrå IK - Modo 2013-01-08
Okej alla hardcore hockeywannabees, här är en tråd för er. Själv lyssnar jag bara på Psy's Gangnam-style numer och platsar nog inte riktigt in. 
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2013-01-08
Dream Team: Tackar...oj oj oj, vilken hockeyfest det blir på tisdag. :P
Kommentera

mikenomad: Just det och man kan ju bara drömma om att festen blir Timrå IK's.
Kommentera

Skador och sjukdomar:
Kommentera

Hälge:

"Positivt är dock att JVM-silvermedaljören Jeremy Boyce-Rotevall är tillbaka i laget igen."

ja för han har ju varit en sån jävla tyngd framåt iår...Hoppas vi släpper Boyce efter denna säsong även fast vi hamnar i AS....Stannat totalt, gillar han inte alls, blir ju inte ett skit. 
Kommentera

Det räcker med förluster nu för den här sviten. Seger mot Modo. Bitches spöar pussys.

Kommentera

Kommer vi upp i 5000 imorgon?

Kommentera

Laken: förluster?
Kommentera

arnio: Spelas det så många matcher?
Kommentera

arnio: Gjorda mål
Kallas visst ketchupeffekten! ;-)

Kommentera

Laken: Kul säsong det här: vi är chanslösa mot bottenkollegor borta och hemma. Vi har svårt mot topplagen, även när de går på halvfart. Ännu värre när de är bra. Vi torskar mot de som haft en längre negativ trend, så att den bryts. Vi får stryk mot Lag som är i en positiv trend. Vi pissar på oss och losar alla sexpoängsmatcher. Vi åker dit mot dom Som har många skadade och klarar inte av att vinna när motståndaren bara gör ett mål. Vidare slår vi inte mittenlag på halvfart och får spö när motståndarna får tillbaka nån skadad jävel eller tar in en junior som kan göra karriärens första mål.

Men i övrigt har vi lätt för de flesta matcher...
Kommentera

lincoln: haha årets inlägg redan nu! klockrent nära sanningen!
Kommentera

lincoln: Och ändå ligger vi INTE sist i tabellen! ;-)
Kommentera

Laken: vi ska nog hinna dit, grundserien är inte slut än.
Kommentera

Laken:

Frågan är om vi kommer upp i 4000...
Kommentera

Mäster T: Nämen varför så dyster? MoDo bjussa ju RBK på 2 points, så ikväll kanske ni får 3?  Bra för er att RBK slog Gnaget, det tätnar!
Kommentera

zigge: Du är/var senaste skribenten i 4 olika böcker, tråkigt much?

Redigerad kommentar

Kommentera

Blizzard:Närå, en "kvällsrond", nu NattiNatti! Vi ses ikväll - i EON.
Kommentera

zigge: du ligger i iaf, nej det gör vi inte, jag ska inte ens se matchen på TV, nu är det slut med detta skitgäng. och folk som säger "passa på nu, detta kan vara det sista vi ser av timrå i ES" så svarar jag: jag kommer hellre ihåg gamla timrå och jag börjar hellre lära mig ett liv utan timrå nu än när vi förlorar KS.
Kommentera

Blizzard: Tungt... Jag dunkar dig i ryggen o hoppas att du hittar tillbaka... Ja jo nä visst... Tråkigt nog så funkade inte årets chansning med sniktrupp...

Som mäster skrev tidigare så jaa visst räcker det att motståndaren gör 1-0 på oss för att vi ska bli nollade...
Men... (om jag får lalla lite)

Minns du inte hur det sett ut de 2 senaste åren? Vissa matcher klarade vi knappt av att att komma över offensiv blå...
I pp...

Pitten satte in annonser i aftonbladet om att puckar riktade mot skrevet omedelbart tilläts passera vidare då han inte ville repa klubban eller suppen...

Åke var skadad o en petad finne gick sönder så sundsvalls keeper fick jobba extra...

Perraspöjker... Ja herregud...

Nä blizzard taresamman o gå på hockeyn i kväll!
Vi är med o står upp mot alla iår o nu bara måste det vara dags för en trea! Missar önegud friberg gunno rhodin mfl så kanske det blir påfyllt med galna galler junisar som vet vart målet är. O vinner dom blir det nog fan tv-puck hög framför klacken efter full tid! Det får du inte missa...
Tänk även på att erixon o robinson fortfarande kan komma på att det går att byta plats med varandra på blå o smälla på snabbare avslut med mindre spekulationer innan i pp! För pp blir det säkert efter att skröööder försökt koppa in en livräddande huvudtackling på carlsson...

Kom igen nu. Vi har sevärda målvakter o landers farsa i båset!
Kommentera

Blizzard: Jag hinner inte heller se matchen ikväll.
Jag ska vika tvätt och mangla julgardinerna
Kommentera

Någon i 08-området som vet någon sportbar i som visar derbyt ikväll?

Kommentera

Bergius: Olearys Gamla Stan brukar visa alla matcher. Om det inte är någon fotboll ikväll, då är det helt plötsligt omöjligt att se hockey på lokal i princip.
Kommentera

Knylan: Tack för tipset! ska kolla upp det.
Kommentera

hubbenorlen: Grymt! Finns ju till och med några att välja på :)
Kommentera

Timrå Icon: Du hinner, det är långt kvar till jul!
Kommentera

Tydligen dessa grabbar som ska spela ikväll:
Kommentera

Hälge: modos 4:e kedja krossar vår 1:a kedja, bra där.
Kommentera

Blizzard:Vi får hoppas att Sankt Bernard har en dålig dag.
Kommentera

Hälge: Crippina med igen helt jävla otroligt att man kan glida runt 36 omg utan att dårarna i båset agerar.
Kommentera

Modano:

Vem ska man ha istället ?

Kommentera

Andersson: Bulla eller a b junior inget kan bli sämre !
Kommentera

Modano:Japp. Dahlén bänkar exempelvis Petrasek, Louma och Rakshani ikväll. Nån gång måste ju Crippe få nån slags fingervisning att han inte är oumbärlig.
Kommentera

Kattgubben:

Men ... vi har ju köpt han för dyra pengar  ;)

Kommentera

Kattgubben: Det är inte det att han inte är oumbärlig, det är det att han är fullständigt jävla värdelös. Ett satans ankare som laget släpar på. Det är inte alltid men i det här fallet är jag med Modano till 100%. Även om jag skulle kunna vara utan de nedvärderande antydningarna gentemot det täcka könet.
Kommentera

mikenomad:Ja han är jävligt dålig, men Crippe måste ju tro att han är just oumbärlig eftersom coachernas agerande pekar åt det hållet. Kan det vara så banalt att de inte vill att en såpass dyr spelare ska sitta på bänken av den enda anledningen att han är just dyr? Dyra dåliga spelare placeras väl annars med fördel i frysboxen så de till slut självmant väljer att lämna klubben!

Att han skulle "blomma ut" helt plötsligt är väl inget de på allvar sitter och hoppas på i trettiosex omgångar.

Kommentera

Kattgubben: Ja han har garanterat en skev självbild och att ideligen få förnyat förtroende trots den ena katastrofinsatsen efter den andra lär ju inte räta upp den. Anledningen kan säkert vara det du skriver men jag tror verkligen att det finns förhoppningar om att det ska lossna för honom. Vilket är helt jävla obegripligt, som jag skrev tidigare är hans karriär byggd på en vintergata av missade frilägen o dyl. Dessa förhoppningar är en samling patetiska dèja vú-upplevelser som sträcker sig över ett decennium tillbaka i tiden.

Redigerad kommentar

Kommentera

Time to get fucked again!
Kommentera

mikenomad: Står du med Huselius och grabbarna...?
Kommentera

Timrå Icon: Jag står inte, jag svankar på alla fyra...vidöppen för hugade likt en äkta Timråit.
Kommentera

Härlig tackling av Bagarn
Kommentera

mikenomad: Perfekt! Då har vi hittat ett ställe att stoppa in Crippe i
Kommentera

Kattgubben: Hoppas det gick bra med Nagy dock.
Kommentera

jå1:Jadå, alltid trist när det tar illa såklart.
Kommentera

Kattgubben:In med j20 istället. Det är typ bara juniorerna som vill lira ändå verkar det som
Kommentera

Kattgubben: Solklar filmning. :)
Kommentera

73Sjöbba: Starkbaum använder sin list
Kommentera

Jockz: haha "muppar"
Kommentera

jå1:gonatt