Ambroo:
Jag tycker att det syns tydligt att det är Timrås backar som är problemet. Lundström har spelat riktigt, riktigt bra på sistone och när ni etablerar spel i offensiv zon så blir det oftast farligt.
MoDo gjorde dock ett mycket bra jobb med att stöta högt upp i banan, vilket till slut gav resultat.
Det skulle inte förvåna mig om Nubben plockar in en ny back under juluppehållet.
En fördel med att skänka poäng till Modo är att det minskar risken att vi får dom i kvalserien.
Fantastiskt. Jag har nog inte sett Timrå så här förnedrade i en period den här säsongen. Och då har man ändå sett 'hyfsat' med rödvid bajshockey.
Perras tigrar!!1 *klapp klapp klapp*
Ja det är ju lätt att visa hjärta mot Brynäs.
De kan dra åt helvete hela bunten. De borde fan få straffåka hela natten tills de spyr blod.
Simmalugnt:
Den här matchen är långt ifrån över. MoDo darrar alltid i tredje perioden.
Olle: Ollepojken, och alla andra, fatta att det här skitkaget och hela Timrå inte duger i ES
Bad_Brett:
Jo, men om Modo skulle klappa ihop så ursäktar inte det Timrås patetiska jävla insats.
Simmalugnt:
Det är sant, men laget kan ju inte vara på topp i alla matcher. Ni har ju spelat riktigt bra överlag på slutet.
De drar igång Evenflow i Proppskåpet. Trevligt att få höra någonting annat än den där reklamjingeln om hur Lindholms Bil ger en känsla av körglädje.
Redigerad kommentar
Bad_Brett:
Jo fast det betyder ingenting nu. De har ju pissat på allt de har åstadkommit de senaste veckorna genom att vika ned sig nu.
Sämst när det gäller.