LingaN: Lugn nu grabbar! Pavel är kvar. Nu ska laget tillsammans med hans hjälp ordna slutspelsfesten! Det är målsättningen. Längre än så ska vi inte blicka :)
friskan: Därifrån jag sitter, ser det ut som att bakom själva trumgänget så finns det alltid plats. Därför som jag sa så. Men det verkar också som att alla inte går så långt upp som de kan. Många parkerar på de nedre bänkraderna och blockerar vägen för andra som vill upp. Nu vill vi se "Rosa på bal" med egen kanal göra mål ända till slutsignal.
Nu ska vi i och för sig inte ta ut segern i förskott. Bara för att Rosa blev klar slipper inte Timrå slita för segern. Fullt, grisigt jobb från alla femmor krävs idag. Men visst fan ska det bli intressant att se honom. Äntligen! :)
Per HApps: Eftersom dom tydligen har gnuggat litegrann på en pp-uppställning med Rosa, Jantunen, Nilsson, Styf och Aalto så känns det verkligen extra spännande inför kvällens match.
per162: Hoppas han lever upp till hypen nu bara. Ikväll förväntar jag mig egentligen bara att han gör en ok insats. Som Jantunen i Tisdags. Men visst slår han in 2 kassar ska man väl inte klaga :)
Bergius: Jag vill minnas att jag blev imponerad över TiK's gissningar under försäsongen. Minns jag inte helt fel visste han om alla nyförvär innan de presenterades. Men jag vet inte om jag törs tro honom nu, jag vill verkligen göra det. Än så länge har jag inte sett att han har haft fel...
Fast å andra sidan kan jag ju komma ihåg fel... Jag hoppas att jag kommer ihåg rätt och att TiK har rätt. HOPPAS!!!
El Aka Ali: Nu är det väl snarare så att det är räcket som trumman sitter på som förhindrar folk att komma längre upp på ståplats, än just själva trumman. Dessutom vill vi inte ha upp så mycket icke-klackare heller. Men ståplats är utformad som den är, det där kommer nog rättas till när man bygger om.
-Gurra-: Det där med ståplats brukar aldrig ha någon större inverkan. Däremot sittplatserna. Egentligen är det bara att räkna. Hallen tar 5800 och det finns 530 sittplats kvar. Mitt tips 5200 på matchen. Sedan kan man ju säga, att ifall trumman flyttades högre upp så skulle det kunna komma in mer folk på stå. Men nu har jag väl retat upp ett antal personer. Men det kan jag ta.
gud: Hehe e ingen panik än måste spara ihop lite cash till bensinpengar först för jag lär ju få åka själv möjligtsvis om man efter mycket tjat får med tjejen.Finns ju bara Hv fanatiker häromkring..
Nån som vet nåt billigt bra hotell i Sundsvall eller Timrå trakten.Tänkte masa mig iväg upp till Timrå o kolla på våra hjältar på hemmaplan för en gångs skull.Blir ju en bra bit att åka o så vill man ju ha lite bira innan matchen så det bästa vore ju o ta in på ett hotell.Tack på förhand..
Gooode: jag skulle säga att några av anledningarna är:
1) vi har en alldeles för dålig gameplan. Vi forecheckar inte alls intensivt, backarna släpper blå, vi bygger anfallsspelet på att dumpa puck. 2) JJ hade en usel kväll. Trist, men sånt ... | #Läs mer ·
Men fan så skönt att han är klar!