The great one: dom ser så in åt helvete nonchalanta ut i spelet. Halvfart. Typ..ta den pucken du. Jaga på den pucken du..Ta tacklingen du jag åker och vilar. Fy fan vilket jävla skitlag man swischade pengar till...
Sputnik: Sen uttalade sig Kapanen att trots utlåningen av Johansson är det ingen panik. Vi har 13 forwards och 7 backar och där är vi nöjda för tillfället. Jo tjena..
Men agera för helvete upp med Hartman eller Walli i 1a bara rulla runt som idioter som på Freddans tid. Inte en dåren som sköter musiken är vaken sämst i hela ligan på ALLT
Zäta75: Vi är på väg till anfall med typ 2 mot 2. 3 sekunder senare har Örebro jobbat hem så det är 2 mot 5, de erövrar så klart lätt puck och vänder och gör mål. Vad är tanken med att inte hjälpa de som anfaller?
Zäta75: Alla härinne förstår nog det. På FB tycker de nog att "grabbarna gör så gott de kan" och att de som gnäller kan "göra det bättre själv då!!11!" Ante o co gillar FB
Smokey: Hörru Smokey, vet du om det är nån streamingtjänst som kör Ingemar Bergmans filmer? Tänkte jag ville se på lite feel good så här mitt i missären.
9908: Du menar när 19 skymmer egen målvakt och kanske till o med styr in den åt Örebro, eller kanske hur Erixon återigen täcker en vinkel JJ redan kan täcka
thorwald: Skulle viljat se vad Oskarshamn gjort med denna trupp. Underprestation deluxe just nu vill jag påstå. Kapanen blir prövad direkt denna säsong.
Sputnik: Jag kan se det framför mig, Ante i omklädningsrummet: "Ursäkta killar, skulle jag kunna få säga en sak? Jaha....var ni inte klara? Nä men jag väntar.......Klara nu? Bra, tack! Jo jag tänkte på det här med när ni....va? Ok, jag ska vara tyst. Sorry, ska inte störa. Kom ut när ni är klara, 2:a perren börjar om 10 min"
Hahl Bundy 2.0: Kan bara instämma i det du skriver Timrå gjorde MoDo dåliga pga vi hängde ej med i tempot. Ville bara sedvanligt lyfta på hatten och gratulera till en mycket välförtjänt seger.