Olli Nomadinen : Ja allt har sin tid och Tack Hanzl för trogen tjänst och hur du var dominant i kvalet mot DIF. Men nu är det dags att våra vägar skiljs.
vonDöbeln: För att man inte vill ha ett superbra PP i en kedja, då blir några ledsen, bättre att sprida ut spetsen så inget händer, då blir alla glada.
T.o.m när man körde ett PP med 5 forwards blandade man spetsen, då körde man den kedjan med Lundin och Pääjärvi, det finns ingen logik i antes coachning öht.
roger_sundsvall: Vi har en mellansäsong. Det behövde rensas upp lite i organisationen tror jag. Men för en månad sen var vi ett bottenlag så jag tar ju mittenlag alla dagar i veckan efter denna säsong egentligen.. Om vi tar oss till slutspel kan ju också, teoretiskt sett, allting hända så säsongen är ju heller inte över än. Slutspelet betyder mest för mig iaf.
Grattis till förlängning med Simon förresten. Han kan bli nått speciellt tror/hoppas jag.
KulltorpsOlli: Jag funderar på om man inte skulle låta Boyse spela på och stå framför målvakten, då kan Lander kliva ut lite och styra mer med spelet och Pääjärvi kan sitta på bänken då?
KulltorpsOlli: Dahlén Hanzl EP, jäklar vad filmjölk den kedjan är. Ok om man hade satt ihop dom i PP men det är ju dom tre sämsta skridskoåkarna i laget just nu.
Blir galen på såskontrollen i PP. Vi drar ner tempot i PP när vi borde göra tvärtom, för att ha kontroll och kunna passa runt, men det går så såsigt. Alla stoppar pucken knackar ett par ggr innan vidarepass, så lättförsvaret.
Sen tar PP slut och de drar upp tempot igen och kommer med fart, crazy
The great one: Den har kedjan väl dessutom aldrig fungerat. Tre som vill hålla mycket puck. Dahlén behöver någon som kan gräva fram chanspuckar och skapa oväntade lägen.
Är det inte dags Fille får en egen ramsa/sång? Vår ene rekordhållare har ju sin "Jonte, Jonte vår idol" men Hållander är verkligen också värd en. Spånade fram denna under söndagspromenaden nyss. Melodi "Vittring" med Magnus Uggla