1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590556 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - Rögle BK 130323

« · 1572485 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - Rögle BK 130323
Vad säger ni?  Klarar vi någonsin att ta oss upp i Elitserien igen? Vad är det som talar för det isåfall?

Redigerad kommentar

Kommentera

Greven:

Mina sympatier blev inte mindre efter Lehtonen-grejen men det är klart att man undrade varför all olycka skulle drabba oss. Jag gick bärsärkagång efter den förlusten men liksom du valde jag sedan att finna andra värden här i livet. Man kan liksom inte fortsätta att leva annars...

Kommentera

Det är bara att säga grattis till Örebro och Leksand. De är fan så mycket bättre än vad Timrå är i nuläget. Jag hoppas att dessa lag rör om i eliten för de är verkligen värda detta. Vi spelar som skit och förtjänar att spela i allsvenskan till hösten. Det känns i alla fall aningen skönt att konstatera att vi inte åker ur på ren otur. Som jag sa inför kvalserien, det går inte att hålla sig på gränsen till avgrunden hur länge som helst. Vi har levt på lånad tid och då blir det så här förr eller senare. Visst, man känner sig grymt sorgsen. Man har ju varit med om så mycket vad gäller Timrå IK. 18 års ökenvandring och sedan världens plats i solen i samband med uppflyttningen och därefter nosade vi på en finalplats... men nu gick det slutligen åt helvete. Jag är ledsen... ;´(
Kommentera

Pjernut: Nej nu är det kört. Har varit optimistisk hela säsongen att vi skall klara det här. Men nu går det inte längre. blir bara att börja om mot troja ljungby och de andra gängen i allsvenskan och börja återtåget mot elitserien. ta tillbaka Lill kenta igen och skicka Monten till något annat lag i elitserien som vill ha en tränare vars största egenskap är att kunna tugga ett helt paket Toy på ett svep. 
Kommentera

Laken: Med Dahlroth inne kan det bara sluta på ett sätt. Och Dijonsenap (vad fan han nu heter) och en dribblande Erixon...
Kommentera

erathoo: Back- och försvarsspelet var klart godkänt i Elitserien men i Kvalserien har det varit under all kritik! Även mot Örebro och Växjö var det uselt men då räddade Bellissimo oss.

Vad har hänt med backspelet???

Kommentera

DJ Hemp: Tyvärr har man sett detta fall i flera år. Frågan har liksom inte varit om utan när. Tyvärr! Tur att man släppte sin TIKfanatism där redan några dagar efter Lehtonens skentapp. Det var att välja på att världen skulle gå under redan då eller att hitta nya värden i livet som inte var beroende av något man ändå aldrig kunde påverka. Timrå IK!
Kommentera

Nu tog det nog slut trots allt. Såg matchen på ett O´Learys där de flesta tycktes bry sig mer om fyllan än om själva matchen. För en annan blev det riktigt deppigt dock även om jag lyckades knycka en gratisöl samt en gratis popcornskål. Jag är en tjuv liksom Leksand : ) Men det ger ju knappast Timrå IK någon förnyad elitserieplats. Vi är fan rökta efter det här : (
Kommentera

RocknRolf2: Enligt säker källa så kommer ölkungen Christer Sehlstedt att stå i nästa match.
Kommentera

pefr: Tack!

Kommentera

Fy fan vilken djävulskt bedrövlig match!!!! Vad i helvete håller man på med???? 
Kommentera

timrasuppi08: Crippe är usel ja...en av de sämsta i förhållande till lön helt klart. Men långt ifrån ensam om att vara usel. Och kan vi en gång för alla enas om att Nubben inte är någon sportchefsdynamo? Varken med stora eller små resurser. Tvärtom är han en viktig pusselbit i det förfall vi nu beskådar. Hans kortsiktiga värvarfilosofi är en gigantisk orsak till vårt prekära läge, priset för att värva stjärnor på 1-årskontrakt med tveksam skadehistorik och med hjälp av fläskiga sign-on bonusar betalar vi nu.

Redigerad kommentar

Kommentera

Fantastiskt.

Nubbens gäng - tre poäng!
Kommentera

RocknRolf2: bellan tror jag. han var ju nästan 80%-ig idag.
Kommentera

Raggaren Putte:  längst upp till höger på sidan står ditt namn, klicka på det -> prenumerationer -> avsluta automatisk förnyelse
Kommentera

Frågan är vem som står nästa match? Det måste ju vara ett angenämt val för Montén nu när vi - precis enligt planen - har två målvakter igång. 

Kommentera

Raggaren Putte: Varför aftonbladet ens fått hora in sig som en tredje tjänst att betala för är för mig en gåta.
Kommentera

Är det nån här som vet var man ska klicka för att stoppa sitt abonnemang på S24? Helt jävla omöjligt att hitta på den skitsidan.
Kommentera

bar mofftak: Vinner vi resterande 5 så klarar vi oss kanske. FAN VAD JAG HATAR ATT JAG ÄLSKAR DET HÄR SATANS JÄVLA LAGET
Kommentera

timrasuppi08:

Han kan skjuta högt!

Kommentera

ja du... får väl bli handelsbanken arena eller nåt ;)

Kommentera

timrasuppi08:

Visst att han signades. Men att han får spela? Det verkra som om Montén är blind eller så far han inte bänka honom. Han har väl iofs kontakter i klubben..

Kommentera

danne80: finns pengar till en ny arena nu?
Kommentera

Laken: Japp, o ändå såg ju försvarsspelet hyggligt ut i ES.....jädrar vad Robinson saknas, vår 'meste' spelare....
Kommentera

Kommer bli kul o se vad den jävla grävlingen skriver på ST sen

Kommentera

danne80: jag tycker eon är alldeles lämpligt för en mittenlag i allsvenskan.
Kommentera

danne80:

Inte en kronjävel till dom får av mig!

Kommentera

Finns ju fan ingen ekonomi till att ha ett vettigt elitserielag. Blir det bättre av en ny hall i stan så säger jag svälj stoltheten och börja bygg där

Kommentera

timrasuppi08: för att vissa sätter likhetstecken mellan fostrad i klubben och klubbhjärta.
Kommentera

timrasuppi08: Nubbens fingertoppkänsla. 
Kommentera

Nu finns det bara tomhet kvar... Det här kommer inte sluta lyckligt. Alla vet detta.
Kommentera

timrasuppi08:för att han var billig??
Kommentera

Varför signades Crippe??? Han är ju urusel.
Kommentera

KVALSERIENS SÄMSTA BACK- OCH FÖRSVARSSPEL HAR VISAT UPP SIG - IGEN!!
Kommentera

Man kan redan nu konstatera att vi åkt ut, aldrig att leksand tappar detta försprånget

Kommentera

Det är lugnt !! våran förste målvakt hade bara en dålig match!! har vi tur så spelar han bättre i nästa ;)
Kommentera

Pjernut: gardinen drogs ner nu, jag far hem.
Kommentera

Men skönt att vi har bägge målvakterna igång. Mkt viktigt. Bra där Montén m fl...
Kommentera

Kattgubben: det är över nu. :-(
Kommentera

Men nog är det väl förbannat! =(
Kommentera

timrasuppi08:Se till att göra något bra av det här pp:t nu
Kommentera

Verkar som Huss har missat i vallningen. Många som ramlar...
Kommentera

Fy fan, Crippe! Jävla klant!
Kommentera

liston: Har varit likadant hela kvalserien. .. misstänker starkt att alla kvalseriedomare lyfter ett bidrag från Leksands kommun
Kommentera

Känner i skrivande stund en fruktansvärd avundsjuka mot de lyckligt lottade individer som totalt saknar engagemang och intresse för denna destruktiva skitsport. 
Kommentera

RTS:

Jag gissar på straffseger. Smolanek och Hallin sätter sina.

Kommentera

Bad_Brett: Det är Timrå vi pratat om, vi kommer hitta ett sätta att gå ifrån sen tappa allt och torska med 6-5.
Skall fan konvertera och bli Modoit hur fan det nu skall gå till.
Kommentera

Bad_Brett: Vad fan gör du här?? Ni har ju semester... Men det är ju klart, finns väl inget annat att göra i den där hålan.
Kommentera

liston: ja, alltså snacka om att han den rödlätte tappat greppet om matchen... "hm, nu verkar alla arga, jag ger lite random misconduct á 10min en stund så blir det nog bra"
Kommentera

« · 1572485 · »