vonDöbeln: Rögle har 5 spelare borta och ändå pissar de på oss på vår hemmaplan. Jag saknar ord. Det är inte ens uselt, pinsamt och sjukt dåligt. Drt är FÖRJÄVLA dåligt Timrås IK! I en sån här viktig match också.
söder över: Tittar inte men varför varför tog man inte Timeout tidigt i 1a och skällde ut mes jävlarna då har man i alla fall markera att det här åt helvete
Tonymontana: Nu "bygger" vi mot framtiden.. Det blev ett rktigt trevligt tomtebloss en stund i höst när allt kuggade i o JayJay hade ett benskydd i NHL. Tror det var vår highlight. Blir svårt att lura ut publik nu.
Jag sticker ut hakfan redan nu och säger, vi åker ur nästa säsong :-(
thorwald: jag tycker i ärlighetens namn att Svensson är en säkerhetsrisk på isen. Långsam i besluten och på skridskorna.. tappar markering, drar på sig utvisningar. Nä, krävs spelskickliga och snabba backar. Se rindell t.ex
Det var ett jävla massa prat i tidningen om att man inte vill göra supportrar besvikna men man spelar på ett så jävla trött sätt och släpper in 0-5 på hemma plan hahahaha
Man ligger i soffan helt jävla paralyserad. Hur kan det se ut så här? Hur kan man gå från att göra fantastiska matcher mot Frölunda, Luleå och Färjestad och sen nu inte ens försöka i den här matchen?
pingvin: Verklighet och verklighet. Karln var bra men den här säsongen har han tappat gnistan eller blivit gammal eller gud vet vad, han hinner inte med i spelet.
Sputnik: Jag tyckte väl att Pääjärvi tog chansen när han fick den förra matchen, men den här matchen har han inte visat mycket. Det gäller i och för sig samtliga.
vonDöbeln: Domaren gör ju en kanonmatch. Kanske tagit ett par för många utvisningar på Rögle. Kan inte Timrå IK köpa en stor jävla hoppborg och kanske bygga en liten groggbar så att folk som betalat dyra biljetter kan roa sig istället för att se på den här skiten?
Charliejfz: Ni hade kunnat spara in på resan upp och bara skickat bröderna de hade räckt till enkel seger eftersom det inte fanns något hemmalag att tävla mot i afton. Grattis till de 3 enklaste poängen i vinter.
Vilken jävla mardrömsmatch. Tidigare matcher när vi legat under i tredje har det känts som vi kan vända vad som helst, men har inte alls samma känsla denna gång. Verkligen allt talar emot annat än förlust.