Turkiska Tiken : Man gillar ju leveransen idag. Antar att herr Jag Har Inget Liv sitter och punktmarkerar HS så jag tittar väl in och hyllar laget efter 2 perioder för nu börjar det så smått likna nåt. Såg att han avreggat sig igen, trist att man bara känner att man behöver regga sig här för att vräka ur sig mot mig men men. Är väl jobbigt att hålla upp kroppen tillräckligt för att orka skriva här när man helt saknar ryggrad
Turkiska Tiken : Tyckte Rögle kom ut starkt i början av andra och parkerade i Timrås zon. Vid power playet innan 2-0 svängde pendeln över. Hållander är fan i mig överallt och snabbast typ jämt.
Strongt också att skrapa fram två farliga lägen på de sista sju sekunderna.
Turkiska Tiken : Börjar lite svagt i andra, men efter 10 minuter så kommer vi igång rejält. Viktigt att backarna vågar stå upp när vi pressar. Skönt att vi tar betalt, och uppspelen får gärna fortsätta såhär bra
Kerstin_k: Till alla som spyr galla över min kompis Jonte in your assss med dom passningar han lägger sen e han inte så bra jämt men bara njuuut över hans spelkänsla!!!😎😎🇺🇿
roger_sundsvall: Grymt! Starkt av Dahlen att hålla pucken vid sargen istället för att bara kasta iväg den, och Lander ojoj den passningen var inte dålig
Vargher85: Jo det skulle behövas kanske ett rent av byte samt en värvning av en back. Sedan får Kapanen gärna komma in snarast så vi kan få två riktigt vassa kedjor.
Inte tråkigare, bara smartare. Men mer samlad trupp idag, framförallt att vi kan vårda pucken i våra egna byten sedan sätter vi fart. Bara fortsätta så här.
Gooode: jag skulle säga att några av anledningarna är:
1) vi har en alldeles för dålig gameplan. Vi forecheckar inte alls intensivt, backarna släpper blå, vi bygger anfallsspelet på att dumpa puck. 2) JJ hade en usel kväll. Trist, men sånt ... | #Läs mer ·