Uno Gordon: Helvete vad gött! Där satt den! Satt just och funderade på om det skulle bli en jobbig kväll när Christer Jonasson snackade om Skellefteås förträfflighet och att Timrå tog burskydd. Men då slog han till som en blixt ifrån klar himmel. Tack för kaffet!
fighter: Absolut! Men Timrå är oerhört beroende utav att få första målet i matcherna. Det är sällan man vänder på steken den här säsongen. Och särskilt när möter lag som bara kontrar och backar hem till egen blå för att vänta ut misstagen.
Uno Gordon: ujujuj ---ja christer "hata timrå" jonassons kommentarer vill man ju helst slippa, urrrk...men han blev kanske tyst av målet får vi hoppas.
fighter: Låt oss nu få slippa ett sömnpiller i den andra akten. Vi får absolut inte slappna av nu och tro att det här skall gå utav sig självt. Vi måste fortsätta med vårt adelsmärke, skridskoåkningen och nöta, nöta, nöta ända in i kaklet.
Theo: P-A Lundström måste ha ett extremt ont öga till Timrå. Spelar alltid fult mot oss oavsett vilken klubbtillhörighet han har. Skönt att han blev bortplockad omedelbart.
Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!