T T: Han måste ju ha spelat småsjuk då han väl har spelat de senaste matcherna annars skulle det inte fara fram och tillbaka så här. Låt han vila så han blir helt frisk nu så lär han komma tillbaka bättre än någonsin sedan
Det är nog HS3 som är boven i dramat. Sent igår var forumet otillgängligt och detsamma var situationen strax före 09:00 idag. Antar att så har varit fallet natten igenom?
Lika bra att kasta in ett neggo-tips när man ändå har vägarna förbi:
T T: Vad gör det då när ingen back kan tackla och pissar på sig när de närmar sig sargen livrädda. Bra jobbat linkan vilka backbjässar vi har klar kovlands klass minst.
Nu är det dags att komma igen med nya tag, va faen grabbarna måste visa lite go om vi inte skall fastna långt ner i tabellen. Nu kommer SAIK och nu får vi också hoppas att publiken också ställer up och peppar de våra. Det är nu det behövs som bäst. Vi brukar ju vara duktiga mot lagen högt upp i tabellen, hoppas det gäller fortfarande för SAIK har ju ett stort flyt som nu skall brytas. Vi ses i E-on på torsdag!
Nej, ingen seger idag. Inga poäng. Jävligt surt. Ja, en del har svackor. Men det finns attityd. Det finns en riktning. Som Svensson säger efter matchen, det vore skönt med tre poäng på lördag, men ännu viktigare är prestationen.
Jag känner ingen större oro. Det här är mitt lag. Jag ser det.