Yellowcard: härligt, själv sitter man och kollar canalplus HD Rögle-MoDo, ska inte lyssna på vår match, det verkar ju gå lysande...kanske bara därför...he he 2-0 till RBK nu!
Yellowcard: JA, Rögle "rules":-) MoDo skitnödiga hela tiden, PP för RBK nu, det har varit bud på mer..... Junisen i mål fick väl ingen lyckad start, men absolut inte hans fel....
Simmalugnt: ser gärna att rögle vinner med mer så det får bättre målskillnad än modo. Hoppas Almtuna tar sig till kvalserien så man får se lite modo i gränby=)
Yellowcard: Helt jävla sjukt må det vara, men som det ser ut nu är det det mest troliga scenariot. Och jag är tyvärr väldigt rädd att MODO åker ur. För det här spelet duger inte mot hungriga allsvenska lag.
Poffa: Nåja, var inte så seriös :-) kanske det kan ha att göra med att de gjort det förr...eller vad tror du? sanningen är ju ändå att 3:an och 4:an rörde ingen klubba iallafall innan de gick in
Poffa: Hittar Rögle formen så vet man aldrig.. Men tror aldrig att modo åker ut - foppa kommer in och räddar då om ni hamnar i kvalserien. Jag menar, han kan ju spela på 50%nivå och ändå göra bra ifrån sig och en massa poäng.
Yellowcard: Jag tror att Modo mycket väl kan hamna i kvalet och väl där få problem. Målvakter av tveksamt allsvenskt snitt och total kaos i övrigt. Foppas gubben-i-lådan-cirkus var knappast det man behövde i det här läget. Men, inte mig emot.