1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590537 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09

« · 2264923 Till forumet

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Olle: Vi behöver den mäktiga sången hela matcherna när vi spelar hemma. Det ska eka i hallen...

Timrå Timrå...Timrå Timrå Timrå...Timrååå Timrååå heja heja Timrå!
Låst ämne

Såg ni intervjun med Åberg i hockeytutto igår? Gillar hans ärlighet och hur han står upp för sitt klubbval. Bitterheten hos Fimpen går inte att ta miste på!
Låst ämne

RasmusVS: Att man gick in på hemmastå, snodde en megafon som man sedan försökte hiva in på isen och att man stökade runt bland barnfamiljer trots kraftiga varningar är ju också relevant att addera i det här. Har från bra håll även fått höra att man från liga/förbund är missnöjda med att Timrå nöjt sig med varningar vid tidigare tillfällen och därför velat se hårdare straff, vilket förmodligen lett till detta. Rätt eller fel? Vem vet, men berörda är ju inte avstängd för att man inte gjort något.
Låst ämne

Icingpucken: De personer som gjorde det går på hockey en gång per år, slutar oftast med att dom gör bort sig sen syns dom inte till nå mer. Inga personer som tillhör RV, och har aldrig gjort heller.
Låst ämne

Icingpucken: Om du läser mitt inlägg igen så ser du att det jag vänder mig emot är de godtyckliga avstängningarna. Personen som gick in på hemmastå är inte en del av Rätta Virket heller, så för diskussionen kring stämningen på ståplats är han orelevant. Beter man sig så får man faktiskt räkna med att bli avstängd, länge.

Vi kan disskutera till döddagar kring avstängningarna, jag vet vad som hänt, har sett beslutsunderlagen och tagit del av korrespondensen mellan parterna och min slutsats är att det är felaktiga avstängningar.

Hur vi än vänder och vrider så bottnar det i att bra stämning inte kommer gratis. Alla är lika viktiga i det, nu råkar det vara så att drivande personer inte får gå på ishockey och då behöver alla ta ett större ansvar än tidigare. Som nectis skrev, RV består av 25-30 personer, men ståplats tar 1400 personer. Det finns inget som stoppar någon att starta en ramsa, skrika sig hes eller skapa stämning bara för att några drivande fattas.
Låst ämne

Icingpucken: SHL är ju också en miljardbusiness med gigantiska tv-pengar från Cmore, man kanske kan anta att Timrå IK ser det här ur ett bredare och mer övergripande perspektiv.
Låst ämne

nectis: Bra så då, för snacket var att det var RV-folk.
Låst ämne

Icingpucken: Rätt ska va rött! (som vi brukar säga)
Det var inte RV utan de här handlade om FV, surved helt enkelt.
Låst ämne

sargad: vilka är FV?
Låst ämne

Saik-Småland: nog borde Timrå gjort 1-2 mål till i andra, vad hade vi 4-5 skott i virket med? Men helt klart var ni mentalt starkare över 60 min, även om det hade varit intressant att sett hur Timrå agerat vid 3-3 eller 4-3 inför
3:e perioden..
Sen var SAIK bättre på att ta sig till farliga lägen och förtjänta till vinsten, även om siffrorna kanske böev nått för stort.
Låst ämne

Rattler: Dom tipsar även Åberg om att gå på Daltons. 1:31:50 in i klippet.
Låst ämne

Zambonin: Dålig humor från min sida på fredag eftermiddag, ursäkta.
Felaktiga Virket... också kallad surved.
Låst ämne

Rallarn: Det där var plågsamt att kolla på. Jag skulle välja bort DIF bara för att inte vara i samma stad som det där gänget.
Låst ämne

bar mofftak: Håller med. Vilka jävla tomtar. Klubben för inbördes beundran…
Låst ämne

Ska man vinna mot Oskarshamn kan man inte vara så jävla mjuka i fysiskt spel måste synt Ante och Farbror (Melker Freddan) bankat in i skallen på de nu en gång för alla. Släpp alla handväskor spela hockey 🏒🥅
Låst ämne

För övrigt har ett annat av Nubbens "fynd", Hugo Reinhart, 0 mål och 0 assist i 4efemman i Tingsryd på 22 matcher.
Låst ämne

« · 2264923