söder över: Vi behöver inte värva en back. Vi behöver en forward med näsa för mål! Vi är tillsammans med Skellefteå det lag som levt mest på att backarna levererar..
söder över: Då gäller det att Timrå tar upp kampen. Man gjorde det i första, men har mjuknat ju längre matchen har gått. Jag efterlyser fortfarande Landers "blick" och härförarspel.
Modano: ante har ju solklart sagt att man ska spela fysiskt mot ett extremt skadedrabbat Skellefteå men man får verkligen ut noll av det spelet. Man följde väl den planen första perioden men sen är det samma filmjölk som senaste fem matcherna. Skellefteå ser piggare ut än vi och dom har knappt några spelare på bänken att sätta in.
Sputnik: Jag skulle börjat med lite omvaskning. Ner med Pääjärvi och upp med Wedda till att börja med.
Vad styr vi med ikväll? Ingen vet vad mans kall göra i försvaret och det är öppen gata gäng efter annan bakåt. Lite 18/19 vibbar över försvarspelet ibland. 🙈
Gooode: jag skulle säga att några av anledningarna är:
1) vi har en alldeles för dålig gameplan. Vi forecheckar inte alls intensivt, backarna släpper blå, vi bygger anfallsspelet på att dumpa puck. 2) JJ hade en usel kväll. Trist, men sånt ... | #Läs mer ·