Jo, backar med två friska (och öppna) ögon vore ju mysigt. Som åskådare så skrek hela situationen mål tidigt. Det lustiga är att Aleksis förmodligen får skulden för målet på vissa håll.
Jag undrar om man kan ansöka om att få nån sorts dispens som innefattar att Timrå IK får spela alla sina matcher på bortaplan?
Det är frapperande att se att vi inte kan föra en match när motståndaren inte bjuder till. Snygg-Boork har rätt. Vi saknar ett eget konstruktivt spel och det är mycket därför vi ligger där vi ligger.
nixXz: Lite oroande dock att Brynäs faller igenom så fullständigt. Det låter inte alls bra att de sägs vara loja och oengagerade.Sådana rapporter borgar för att de gör säsongens bästa match nästa torsdag.
Det är faanimig skamligt! skandal är det,hade jag misskött mitt jobb så då hade jag fått sparken,men dom här bortskämda lyxlirarna kan bära sig åt hur som helst och ändå få behålla sin lön förjävligt.
Sebbe Erixon är Timrås bästa offensiva spelare idag. Jag har efterlyst spets in i det här laget. Ser inte Linkan det så är det nåt fel på hans syn. Trots en värdelös match från Timrå-laget så tror jag Janne mig att det varit jämnt om vi haft någon med känsla för att hitta målet.
Jo, backar med två friska (och öppna) ögon vore ju mysigt. Som åskådare så skrek hela situationen mål tidigt. Det lustiga är att Aleksis förmodligen får skulden för målet på vissa håll.