1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590399 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Södertälje SK 2017-01-09

« · 1788982 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2017-01-09
Hahl Bundy: spill upp en iskall funlight tropisk och luta dig tillbaka, vi vinner med 3-0 sista i öppen kasse ;)
Kommentera

Hahl Bundy:Tycker Liljegren o Boqvist varit riktigt bra i första. Livsviktigt att klubben fortsätter vara en lockande och utvecklande miljö för unga talanger. Kan det fortsätta att trilla in landslagsmässiga juniorer utifrån i kombination med att en del 'egna' yngre spelare tar steget till allsvensk nivå, ja då ser framtiden ljus ut, för att inte säga röd-vit.

Just nu känns det som den här talangprocessen går som ett självspelande piano. Hoppas organisationen Timrå IK har planen klar för att kontinuitet flera år framåt.
Kommentera

sargad: Liljegren syrgasar sig igenom 4 SSKare.
Han är hal som en luad ål den lille skåningen 😊
Kommentera

Herminator: Har dom bytt tröjor i paus? Nu hänger ett sportklubbsmål i luften.
Kommentera

Gillar inte den här utvecklingen... känns inte bra
Kommentera

sargad: Jag tål inte att se Stene på plan, maken till värdelös hockeyspelare har jag sällan sett. Att han kan tjäna pengar på att spela hockey är en skymf mot alla spelare i division 1.
Kommentera

Varför tar inte dåren TIMEOUT tidsfråga innan blir mål i baken helt utspelad i 2a
Kommentera

Modano: Där kom målet, inte helt oväntat. PP nu, in med Timothy!
Kommentera

Zambonin: och Molinder tappar markering som vanligt samtidigt som boyce vaskar lägen på löpande band...
Kommentera

Hoppas på ett mål och nån poäng
Kommentera

Olle: Jag har hellre David Halvarsson på backen i nuvarande form än Stene i laget.
Kommentera

Olle: Läste här att Tik spelade så jäkla bra i första perioden.. så jag slog på tv'n och får se sån jäkla kass hockey.. Vad f..n håller Timrå på med?
Kommentera

Timrå IK - Södertälje SK 0-1
Kommentera

Idioten lär rulla på med alla bänka för helvete Stene o Dvärgen omg gör något
Kommentera

Nä... nu går jag och bajsar.
Kommentera

Hur kan det vara så otroligt svårt att lägga pass så att det går att skjuta direkt? Bakom, bredvid, stenhårt pass från 3 meter ja allt utom vettiga pass.
Kommentera

Zambonin: förstår inte varför man inte kan göra mål, det här är ju deras heltidsjobb? Att vi har ett dassigt powerplay är ju logiskt, vi skjuter ju alldeles för lite. Men alla kanonchanser man bränner? Oförklarligt. Vi borde vara i ledning med 3-0 istället.

Sådärja Dahlén! Frälsaren är tillbaka.
Kommentera

Webmaster: Nu djävlar, Molinder hittat Dahléns klubblad och styrning i öppet mål. Snyggt! 😆
Kommentera

Hahl Bundy: ta med dig en tidning och stanna ett tag, det verkar vara ett vinnande koncept ;)
Kommentera

Får tydligen bajsa resten av matchen...
Kommentera

Timrå IK - Södertälje SK 1-1
Kommentera

Hahl Bundy: Nu har det vänt....

Nu är jag glad över att vi bara har en spelare som Stene i laget... vi hade ju kunnat haft flera!
Kommentera

Zambonin: Instämmer. En sådan karaktärslös spelare som Stene ska inte bära en Timrå-tröja.
Kommentera

Inte en, inte två utan TRE misslyckade rensningar föranleder detta boxplay. Snacka om att vi inte har råd med sån skit.
Kommentera

TD: måste gör ett till jobbigt
Kommentera

Olle: pinsamt passivt o lojt försvarsspel tyvärr
Kommentera

Timrå IK - Södertälje SK 1-2
Kommentera

Zambonin: Stora delar av den här perioden spelar Timrå 5 mot 5 i egen zon som om de var en man mindre. Stillaståendes vickande på rumpan, pucktittande och passiv i sin box.
Någon som kan lite mer hockey, kan det vara planen att göra så?
Kommentera

TD: dräller med pucken igen...
Kommentera

Jari Kapanen: två rensningar är tom rena smörpass rakt på bladet på motståndaren. Nu håller vi på att ge bort den här matchen. Tråkigt att se när vi började så piggt.
Kommentera

sargad: vi kör ju zon spel i egen zon som går ut att vara så passiva som möjligt och absolut inte försöka ta pucken.
Kommentera

Spelar ju ingen roll hur många skott vi tar , utan VILKA . Hur såg segermålet mot AIK ut ? SSK's ledningsmål idag ? Folk framför målvakten , skott och styrning .
Kommentera

TD: Nu känner man att åskådarfrustationen växer. Kan det bero på att man ligger under hemma mot bottenlaget SSK, som inte ens har gjort någon vidare match än så länge.
Kommentera

sargad: ja har hört att det ska vara lika bra och effektivt som torpedhockey!

Der är det nya helt enkelt
Kommentera

sargad: Ibland ser det ut som man följer något maniskt man-man spel i försvarszon och eftersom vi inte har så många kapabla backar så behöver motståndaren bara göra en överlämning/platsbyte för att vårt passiva försvar backar ner i ansiktet på Mattson. Jag kan ha fel men jag tycker att man ser det flera gånger varje match, motståndaren får alltid massor av tid därför att: "vafan MIN gubbe gjorde just ett droppass och bytte plats med HANS gubbe, vart fan ska JAG stå då?!" Enklaste vägen till ett mål mot Timrå IK, varje gång.
Kommentera

Det är något som hänt med grabbarnas självförtroende. Minsta motgång i matchen och man tappar helt koncepten. Det sitter i skallen det här.
Kommentera

Kattgubben: de har fan högre moral i motgång än vissa hockeysnackare i alla fall
Kommentera

sargad: Positivt med genomärlige Dahlen, som inte fattar vad de håller på med därute och sågar lagspelet och inställning längs fotknölarna.
Klarsynt vad gäller patientens symptom. Frågan är hur man kommer till rätta med det. Operation? Kostomläggning? Alternativ medicinering? Bara inte ledartrojkan skickar hem dom med 'ta en Alvedon, så får vi se hur är imorgon'.
Kommentera

Kattgubben: visst gör det det, synd inte Elias var med kanske kunde lösa upp lite krampknutar
Kommentera

El Maco: Jepp, nu har jag vomerat klart för i kväll😉
I 3'e ska puckarna in bakom Sahlin. På'et igen bara.
Kommentera

sargad: Dahlén ger ju uttryck för en rejäl portion frustration där, han tom stannar kvar vid ämnet då han får andra frågor. Man kan ju förstå frustrationen när vi dominerade så kraftigt i första perioden och absolut inget talade för Tälje. Han har inget att skämmas för i denna match men det finns ju fortfarande chans för andra att göra rätt för sig i tredje.
Kommentera

Ser bedrövligt ut har inte set en riktig tackling på 2perioder av någon Timrå spelare någonting är jävligt fel med laget. Lär nog bli samma lallande i 3e bara rulla på Forsbergs smarta taktik haha. Dubblera gärna nu med Stene o Dvärgen Berglund IDIOT
Kommentera

Modano: Och Modanos knep för att vända på hela matchen är ..... ?
Kommentera

Jag hoppas innerligt att El Maco sitter och skiter och lyssnar på P4 just nu!
Kommentera

Andersson: Rulla på och dubblera med Världsspelarna Stene o Berglunds bandyklubba
Kommentera

Zambonin: jag är på gymmet och låtsas träna men refreshar bara swehockey. Blir inga pers idag inte...

Ska jag gå och bajsa så det blir Timråmål istället?
Kommentera

El Maco: Ta en för laget..
Kommentera

Zambonin: hade han suttit på dass nu så hade Boqvist hängt det där friläget :)
Kommentera

« · 1788982 · »