nixXz: Hur killarna jobbar i boxplay och hjälper backe ikväll, det är vackrare än något av alla mål man gjort denna säsong. Mycket stabilt och förtroendeingivande jobb över hela banan.
Bagarns förarbete till 2-0 är också helt underbart att se. Han brunkar sig hela vägen ner till sarghörnet, kliver in och serverar. All cred till hans arbete ikväll.
nixXz: det som är skönt är att TIK tar två segrar på grund av bra försvarsspel och en Backlund som verkar pånyttfödd. Det som varit lite av lagets akilleshäl denna säsongen.
lungan: Ingen skada vad jag vet men backe blev påkörd och tappade masken. Den situationen, som borde ha slutat i att Hallin fick ordentligt med spö, tycker jag visar på ett lite lojt spel i största allmänhet som speglar av sig på spelet över hela banan. Timrå måste upp ett par snäpp för att plocka vinst i den här matchen.
Olle: Vart det de alla skrek om slog på webbradion och det enda jag hörde var massa skrik, Jag trodde någon i timrå, åkte på en fultackling och blev skadad, men så är det alltså inte?
Nu uppstår en sån där situation igen. Hallin kör över backe och RJ står bredvid och gör absolut ingenting! Sånt sänder ut helt fel signaler. Kom igen nu Timrå, vakna!
folk som har sömnproblem, slå gärna på matchen på tv.. ett riktigt sömnpiller! varför varför och återigen varför har man kvar sopan Dennis Persson.. aja, forza timrå!
Kom igen nu da och vinn ikvall Timra!! Vill inte att min Sundsvalls Hockey alskande tremanning ska fa en anledning att mobba mig for resten av livet >.<
AndersN: Det ser ju mer odisciplinerat ut än vad det egentligen är. Södertälje kommer ju fortsätta tråka med köttmur tills dom får ett mål i baken, innan dess behöver dom knappast spela hockey. Är det några som ska ner i kvalserien så är det ju dom.
Mappe: Jag tvekar på att poängen hänger på 1-2 spelare ikväll. Jag tror ändå vi kommer vinna med kanske 2-3 måls marginal, även om Lehtonen är borta ikväll.
I Dagbladet kan man läsa att Mikko har problem med magen. Men det var väl exakt vad man som hårt prövad Timrå IK-cyniker kallt hade räknat med. Jävelskapet har knappt ens inletts ännu. Det blir en lång vinter i år...
mikenomad: Oliver är ingen frälsare som kommer in och lyfter sig över de andra. Har sagt från start att han inte är NHL mässing, och det märker vi ju när han inte alls färgar i ett dåligt Montreal. Men ge han tid hos oss att utvecklas, få ... | #Läs mer ·
Och jag kan maila mina goda vänner som är Frölunda och Rögle fans att vi slutat att släppa in mål.