Woody Jokinen: sådärja!! Så jävla rättvist. Och det ska FAN TILL, för Westin att göra mål, att Dahlén ska skjuta grabben i huvve och sedan in i målet. Kämpa Westin!
Herminator: förbannade zebrajävel måste ju kunna ha en bättre blick för spelet, han är perfekt placerad och tar en hookingutvisning för det där? Vad får dom i lön av förbundet egentligen?
Zource: mycket vill ha mer :) nä men döm inte alla efter Modanos uttalanden. Jag gillar Berglund för hans inställning och arbetskapacitet, men jag anser mig ha rätten att kritisera att han spelar i PP kontinuerligt, men då kritiserar jag egentligen freddan :)
Modano: Tycker ni timråiter slänger ut er förjävla mycket skit om era spelare alldeles för lätt. Ni leder ändå serien lixom. Va en jävla man och ring till Enock och Berglund och säg att du tycker dom är knähundar. Sitt inte på ett jävla forum och skriv det. Jag vill ha det inspelat när du säger det personligen till dom.
Modano: jag antar att vårt PP är så jävla värdelöst eftersom hälften av dönickarna fattar att dom blir petade så fort hållander/Olofsson/Lavoie är spelklara.
Vinner inga matcher om inte en jävel vågar gå in framför mål och ta en smäll jävla sarghörn hockey. Börja med att bänka knähundarna Enock o Berglund tillför inte ett piss
8179: hålet mellan benen var större än [insert valfritt jävulskt stort hål här]. Det är väldigt tydligt att vi inte ställer upp med bästa möjliga lag. Vi är påfallande uddlösa.
Woody Jokinen: Mot ytterligare ett sånt lag som vill spela på ledning. Som Pantern och Almtuna. Får man ett par mål på dem kan de snabbt bli 8-0. Får de första målet blir det köttmur.
Edlundpojken: Ursäkta franskan, men vad fan säger du? Du menar alltså att vår absolut bästa spelare, som till 99% av matcherna är bäst på banan, som alltid tar i mest, som täcker skott, som är av STOR betydelse i PP och BP, som på egen ... | #Läs mer ·