Vi har visst fem raka segrar mot TAIF. Tingsryd had fyra raka förluster på bortaplan. Brattström får ta chansen och spika igen så förlänger vi sviterna.
Heisenberg: När man blir A-junior får man ta bort gallret, Olofsson och Hållander är fortfarande B-juniorer, lätt att glömma bort. Men nästa säsong får dom plocka bort det.
sargad: Men vad stabilt saker och ting kan vara, inte alls som mitt och exets förhållande. Timrå Ik anno 2017-2018 är nog, trots vissa fabläser, stabilitet personifierad.
Jag var tveksam till en början. Trots att Tik körde över allt och alla i början av serien. Tänkte där och då; det här kommer aldrig att hålla. 40-ish omgångar senare städar man av en match hemma med 3-0 när förstemålvakten är på os-uppdrag. Ingen biggie liksom.
En hög lägsta nivå, få poängsvackor - det är ändå nyckeln till att vi ligger där vi gör. Den punkten är vi definitivt bättre på än övriga lag i allsvenskan.
Gooode: jag skulle säga att några av anledningarna är:
1) vi har en alldeles för dålig gameplan. Vi forecheckar inte alls intensivt, backarna släpper blå, vi bygger anfallsspelet på att dumpa puck. 2) JJ hade en usel kväll. Trist, men sånt ... | #Läs mer ·
Vi har visst fem raka segrar mot TAIF. Tingsryd had fyra raka förluster på bortaplan. Brattström får ta chansen och spika igen så förlänger vi sviterna.