mikenomad: Håller med till punkt o pricka !!! Frågan om nån som lyssnar på Freddan numera... Tveksamt! Kommer det inte in nån extra i båset är vi rökta!!!
Gratismatch, ändå inte ens nära slutsålt, fortsatt kraftigt underlägsna, vissa börjar lämna hallen redan efter knappt 2 spelade perioder.. Laget sviker, föreningen sviker, hela jävla Medelpad sviker..
mikenomad: matchen i sig skiter jag i, kunde inte bry mig mindre om vi vänder och vinner eller om vi blir nollade. Däremot kokar jag över att se hur jävla USELT klubben har tagit vara på det här avancemanget. Dyngsist i tabellen, katastrofal aktieförsäljning, svårt att få folk ens till en gratismatch, svårt att få spelare att stanna i laget, 8 på skadelistan (hur många av dom är skadade på riktigt?)
Går man upp i SHL så ska det vara folkfest, det ska brinna i ögonen på spelarna, hela föreningen ska tamefan gnistra. Det gnistrade efter match 7 mot KHK, nu håller vi på att åka ur med en lååååång, tråkig, tyst fis. Fy fan, klubben går upp i SHL och hela säsongen är en stor axelryckning.
Webmaster: Är det nån i föreningen, (styrelsen, Nubben, tränarna, spelarna och Huss), som skäms? Vem vill vara kvar och vem vill komma in som ny i denna klubb? Hur ska man få ihop en vettig trupp i HA? Det finns helt enkelt inget intresse från nån i Timrå IK att bli kvar i SHL. Inga förstärkningar, vare sig spelare eller ledare. Kan bara betyda att man låter detta korthus falla.
Tikkare: Vid 0-4 finns det inte EN back på rätt position. Det är så pinsamt dåligt så varför har Thelin fortfarande ansvaret för backarna. Finns nu ingen annan väg än att byta ut coacherna o starta om på ruta 1. De får skylla sig själva som inte värvat under säsongen. Men som sagts tidigare vill dom verkligen vara kvar i SHL.? PINSAMT!
8671: En närmast exakt återgivning av hur jag känner. Vilket tragiskt nog fått mig att bli mer apatisk än förbannad. Är tillbaka i liknande tillstånd som för några år sedan, jag måste snart skita i hur det går för Timrå IK för att värna om min mentala hälsa.
Icetea: behövs nya röster i båset. Syns och hörs att Freddan tappat det här nu..tragiskt om vi ska åka ur. Eloge till klacken som sjunger. Enda possetiva i Timrå i dagsläget. AVGÅ FREDDAN
kulltorp: Mental coach då, tror vår chans ligger i nåt sånt samt att fokusera på bra genomförda matcher och träningar återstoden av grundserien, inte resultat. Och bänka Svedberg, ge Brattström fullt förtroende. Då k a n det gå vägen i ett kval.
Klacken timrå timrå timrå vi ska ta 3 poäng haha skäms för helvete . Avgå Nubben och Freddan Avgå Nubben o Freddan ska dåna i hallen mes klack nummer 1 i SHL
mikenomad: Visst jag förstår Nubben på ett sätt. Han hade inte mycket spelrum att få ihop ett lag till säsongens början. Däremot har han varit alldeles för handlingsförlamad under säsong. Märker man som i Timrås fall att backsidan är för svag, då tar man tag i det och lånar ut spelare för att bereda plats åt bättre.
8671: en sak jag undrar över hur Växjö lyckats så bra? Hunnit bli svenska mästare, stabilt SHL lag på så kort tid. Måste bero på bra ledare och organisation. Där har Timrå att lära av.
Tror inte bara det beror på det. Dom har lyckats få ihop en bra organisation. Titta på Leksand som skräck ex, en klubb som fått 100 tals miljoner men ändå inte lyckats
8671: Tyvärr kommer nog publiksnittet som vart klart över budget rasa helt nu framöver! Blir väl i stort sett bara de med årskort som registreras som publik...Och det kan man ju förstå... Riktigt jävla pinsamt detta!!!😈
Herminator: Ja skedda med nubben o freddan du ALLT är ju så bra slicka skorna på de och försök övertala de med 10år till med dvärgar och fröknar i ALLSVENSKAN
Andersson:Helt rätt,klart att vi måste komma rätt in i kvalet med några vinster i bagaget innan de börjar. Bara hoppas att vi får tillbaka flera skador nu så är jag inte orolig för de här laget. Vi har alla verktyg vad det gäller,bara vi kan få ihop det som ett lag å rätt känsla i laget..
Rip Kirby: Lilla farbrorn Röd o Vit HOCKEYDYNAMIT önskar alla dessa trevliga Timråiter som brukar husera härinne i vår bok en riktigt GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR med en seger mot Mordor den 4/1 🎄❄️🧑🎄🎊🎉🎀