1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590990 inlägg · 6217 ämnen

Timrå MÅSTE värva en center

« · 313777 Till forumet

Timrå MÅSTE värva en center
Pasi är bra, javisst! Men backsidan räcker till mer än väl.
Det Timrå behöver värva är en center som är tekningsduglig! Detta också för att laget ska kunna gå runt på fyra femmor. Vidare så har vi bara två (2!) renodlade centrar som jag ser det (Krykov och Hagos).
Koivunen och Jinman har ju båda två även använts som yttrar. Jinman har dock varit godkänd så här långt...
Vad gäller tekningarna så blir det jobbigt att nästan hela tiden försöka kämpa tillbaka kontrollen av pucken ifrån motståndarlaget.

Våga värva en center "Nubben"!
Kommentera

Sv: Timrå MÅSTE värva en center
Laken: Jag har exakt samma känslor, fast i mitt fall gällande LHC, som behöver en center till...

Tyvärr flödar inte direkt marknaden av dugliga centrar till en rimlig penning... vi får se vad som vaskas fram.
Kommentera

håller helt med. Måste även säga att det var ett jävla snack om vem som är en kärring eller inte, enda kärringen här är helt klart Nike89!!
Kommentera

Mr X: Nedvärdera inte kärringarna.
Kommentera

bobbe: Nu skiljer sig begreppet "en rimlig penning" avsevärt mellan klubben och cluben. Eller?
Kommentera

Johan J: Har du helt missat den ekonomiska situation som råder här nere?
Kommentera

Laken: Jag kan tyvärr inte hålla med dig att backsida fungerar, Timrå är i stort behov av både en spelande back en center och även en riktigt vass målskytt!.
Vill absolut inte kasta skit på laget men om vi nu släpper in ett mål kommer det förmodligen att rasa iväg, nu gäller det bara att grisspela om vi skall få poäng med oss.
Kom igen nu TIK och nubben måste arbeta dubbla skift för att hitta förstärkningar nu!!!.
Kommentera

RST: Senaste matchen visade med all önskvärd tydlighet på ett läckande försvar. Dom gick bort sig gång efter annan samt levererade en och annan indianare...
Kommentera

RST: Men om du måste prioritera så är en ny center viktigare än en backförstärkning!
Kommentera

« · 313777