Dream Team: Just det, har snökanonerna över Gävle kraschat??? Nej, jag tänkte bara på som det var förr, när man faktiskt ljöd en hesa Fredrik efter 10 minuter i sista perioden så att förhållandena sett till hela matchen skulle bli så rättvisa som möjligt för kombatanterna...
FORZA TIK........alltid, alltid.......
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Dream Team: Hjälp, hur gammal är jag då???..;-) Är det bara jag som kommer ihåg att det ljöd en hesa Fredrik efter 10 minuter i tredje perioden för sidbyte?? Nej, jag vägrar vara så gammal att det bara är jag som kommer ihåg... Doktor, har jag nu en släng av senil dement eller är jag denil cement???
FORZA TIK.........alltid, alltid.........
Dream Team: Tack kompis...;-) Men kommer det ljuda nån jävla siren efter 10 minuter i sista perren eller? Vi äro ju för faan utomhus, ju....;-)
FORZA TIK.........alltid, alltid..........
Jag tror att man upphörde med sidbytet i tredje perioden kring 1977. För det var då jag började att gå på ishockey och jag har ett minne av detta sidbyte existerade vid tidpunkten. Men skit samma...
Sexpoängsmatchernas sexpoängsmatch igår... Och den klantade Jocke Lundström bort på värsta möjliga sätt. Ja, snacka om bittert. Men sådan är idrotten...
Hata AIK!
Det blir en upplevelse detta. -8, knappt någon vind och inget snöande måste vara optimalt. Hoppas @Lundstromj fick något hugg på sitt twittrande gällande lift från Haga annars har vi problem..;-) Väl mött då...
FORZA TIK...........altid, alltid.............
Lycka till idag alla Timråare! Här i gbg hoppas vi att ni förstör festen för Brynäs :)
//Chrille
pucksnack.com/2012/12/08/hockeylordag-och-lojliga-arenanamn/
Åker man samma buss(ar) oavsett om man köpt biljetten via Timrå IK eller via Supporterklubben?
Informationen jag fått från Timrå IK är att bussen avgår 13.15 från Navet.
Rahm står i Brynäskassen som gjorde en blek insats senast.
Mycket skott på mål och rövarna i nyllet på han!
Vi vet ju att han har ett svagt psyke.
Hälge: bara tre kedjor, taktik av monten? hålla alla varm med mycket speltid?
satan så synd med gunno, PP kommer suga
Timrå Icon: Nja, nu får jag skämmas lite i TV soffan. Ser bra ut i TV alltså... :-)
Men fan vad snygga åra reklamfria redwingsställ är!!!
lincoln: Ja, men du är inte ensam. Själv ser jag matchen via dator in i TV-n. Snäll fru jag har, heller hur? Undrar vad hon säger när "Så mycket bättre börjar". Då lär man väl få gå över till datorns 32-tumsskärm.