1150x200-gbn1jswykthddd5.png

Timrå IK

592993 inlägg · 6217 ämnen

Vad vill du se som exklusiva profilprodukter?

« · 543843 Till forumet

Vad vill du se som exklusiva profilprodukter?
Läge att ge förslag till Kent floden så han får något att välja bland.
Kommentera

Sv: Vad vill du se som exklusiva profilprodukter?
Per HApps: Men snälla säg inte bara koppar eller tröjor , utan försök beskriva sakerna med..
Kommentera

willysson:
Är det för mycket att hoppas på att man får ha en dylik tröja på midsommaraftons dansgolv? www.popform.se/logos/talltrojor.gif
Kommentera

En enkel clean halsduk. Rödvit randig, säg 6-7 cm breda ränder, och sedan klubbmärket i vardera ände på båda sidor.

Mer än en halsduk behövs faen icke.
Kommentera

Knylan: Skrivihop.nu...
Kommentera

Knylan: Jamen, varför inte en Stone Island-jacka i rött med diskreta tallar... :D
Kommentera

Redax 2: För cirkus en 7000-8000 coronas... Det röstar jag för. =)
Kommentera

Ett första utkast gällande scarfen då... Vet inte om man ska begränsa sig till bara tallarna och randigt. Emblemen skriker efter nått i mitten, förslagsvis en text. Men risken för att det slutar i blajja och blir plottrigt är stor.
Kommentera

Lägger även märke till att det är exakt samma tallar som på SKs logga. Sen om SK-loggans tallar härstammar från någon gammal TIK-logga vet jag inte.
Kommentera

Knylan:

Såg en bild på Timrå IK´s första matchtröja från 1966, den är väl den som har tallarna på bröstet, sedan blev det väl Detroit red vingsstuket på tröjorna.

Den borde väl bli retrotröja.
Kommentera

Knylan: SK-tallarna ser ut att vara tagna från det gamla hederliga klubbmärket som jag misstänker baseras på det gamla kommunvapnet. Kikar på ett gammalt standar från WÖF-tiden och redan där återfinns dessa tallar...
Kommentera

Knylan: det e klart som faan vi ska ha det på alla tröjor och kamma dig nu!
Kommentera

kungsbacka: Man skall glädja sig åt det lilla här i livet. Bara att få en örnfri halsduk är ett stort steg framåt..!
Kommentera

Borde inte de ansvariga inom Timrå IK fråga oss supportrar vilka "profilprodukter" VI vill ha Tallarna på?

Det är ju ändå VI som är köparna/konsumenterna!

Kan man maila någon ansvarig inom Timrå IK med förslag på produkter som man vill se Tallarna på? VEM, i så fall?

Kanske borde Supporterklubben ta reda på vilka "Tall-produkter" vi supportrar vill ha och sedan vidarebefodra dessa önskemål till Timrå IK?
Kommentera

Knylan: En sån har jag, inte så många år sen man kunde köpa en sån, faktiskt året innan döda örnen infördes.
Clean sa Bull!
Kommentera

ernie eagle: Efter en kväll med hokky i trean kan jag bara hålla med dej: Wikegård är skitbra, (fast som sidekick, jag vill inte ha honom som tränare!)
Men tveklöst smartast hittills i bisittarrollen!
Kommentera

kungsbacka: Givetvis. Dock så åsyftade jag mest mina egna behov, och då är en enkel halsduk av absolut högsta prioritet.
Kommentera

orion: Sssss vadå, han hyllar ju bara Kronvall och sänker alla andra.
Av någon outgrundlig anledning. Själv har jag ljudet från sportradion på i stället för att slippa karln. Då får man lite fakta istället i reklamavbrotten också.
Kommentera

Jag tor att mitt förslag om Boxers i sidenkvalitet med tallar på borde kvalificera sig i facket exlusiva profilprodukter.
Vilken syn i profil eller motljus, he he.
Kommentera

Knylan:

Tänk att den kom till slut den röd/vitrandiga halsduken, vad jag/vi har väntat.
Bra jobbat av den/de som gjorde jobbet.

Gick försäljningen bra igår?
Kommentera

friskan: Av de 100 vi beställde kanske vi sålt 60 nu skulle jag tro, så dom som tänkt avvänta råder jag att inte göra det. Tveksam till att vi kommer ta fram en ny laddning, ska vara lite raritet över det hela också.
Kommentera

Knylan: Halsduken är riktigt snygg o mjuk å skön! Det var länge sedan man känt sig så "snygg" då man haft en Timråsouvenir på sig. Nu kan man börja visa sina färger till vardags också. Suveränt jobbat och tack för denna raritet!
Kommentera

« · 543843