Jag tror att det Timrå IK behöver år 2011 är att man regelbundet bumpar en tråd startad av SMÅLAND. Den här från 2002 känns både fräsch och aktuell. Forumvintage när det är som bäst.
Johnny Hazard skrev: "Faan vad jag saknar den helsköne SMÅLAND. Han var inte klok, men det brydde vi oss inte om, i alla fall inte jag."
Hans vokabulär påminde inte så lite om James Fjong. Typ: ISCH, ISCH, ISCH, YNF, YNF, YNF, ICSH, ICHS, ICHS, YNF, YNF, YNF, ISCH, ISCH, ISCH, YNF, YNF, YNF, ICSH, ICHS, ICHS, YNF, YNF, YNF, ISCH, ISCH, ISCH, YNF, YNF, YNF, ICSH, ICHS, ICHS, YNF, YNF, YNF.
Osså gärna en stor brakskit på slutet som tillfälligtvis skingrade cigarr-röken :-)
Det kändes som att det hängde en smocka i luften när du igår svarade på mitt inlägg.
Det är ju klart att jag vet att det är en kvalserie också,men min rubik står för att vi ska vinna kvalserien för att vi ska slippa allsvenskan.
Därför för skriver jag "VÅGA VÄGRA ALLSVENSKAN"!!!
Jag hoppas ju till 110% på att vi spelar ES nästa säsong.
Det är idag 35 dagar kvar till kvalserien börjar och jag blir nervösare för varje dag som går.
Imorgon spelar vi mot FBK och på fredag spelar vi mot DIF och jag hoppas att det går för oss.
Så mina förväntnigar är att vi spelar i ES nästa säsong och inget annat.
Och så det här med mina kommentarer på TIKs gb,jag försöker bara liva upp stämmningen bara.
Förlåt för att du inte gillar det,men det kanske finns andra som gör det?
Nej,250kg kärlek inte ska man behöva att vara ovänner?
Bättre att vi blir vänner och stöttar varandra i det som komma skall (KVALSERIEN)!!!!
Nu gräver vi ner stridyxan?
Lall on Lall on