Nä men allvarligt grabbar . Vad säger ni , ska vi låta udda vara jämt , glömma de som varit och gå vidare . Hoppa över reprisen idag . Glädjas åt att vi med största sannolikhet kommer ha en ny back till nästa match och att de vart backmål idag . . Riddarn va ju också ett glädje ämne . Bådar gott inför kvalserien . Boxplay har vi ju 40 matcher på oss att träna
RubinCarter: Om jag hämtar ett par öl nu och du dricker resten vatten så kanske vi kan vara vakna tillräckligt länge och fortsätta den här fantastiska diskussionen tillräckligt länge för att moderatorerna på HS kan plocka ut OB-tillägg imorgon när dom vaknar och ser allt arbete som ligger dem för fötterna?
DJ Hemp: Akademikerklyschor? Blanda inte ihop "ord som inte jag förstår" med "ord som ingen förstår". Jag har många givande diskussioner med massor av kloka människor här inne, dialogen med dig hör dock inte till dessa. Dig pratar jag med för att det är så jävla kul! Jag hoppas att det är ömsesidigt, det skulle skänka mig ännu mer glädje.
Du har ett språk som trots allt inte är helt värdelöst. Men du tycks liksom bara stapla akademikerklyschor på varandra. Ord som inte har någon som helst mening. För att snacka ner folk. Vilket du ibland lyckas bra med. Men i mitt fall ser jag lätt igenom fasaden. Mig lurar du inte. Vad är det du vill uppnå egentligen?
RubinCarter: Du ska få ett klurigt exempel, typ dom som stod i matteböckerna när man gick på lågstadiet. Detta kanske håller dig sysselsatt tills jag är klar:
"Olle spelade in halva matchen innan inspelningen avbröts. Hela matchen är 3x20 minuter och tar ca 3 timmar att spela in. Reprisen av matchen börjar nu. Hur länge måste Olle vänta innan han kan spela in resten av matchen?"
DJ Hemp: Men vet du vad? Jag har faktiskt resonerat i samma banor kring dig och konstaterat att "brist av självinsikt" är den avgörande variabeln för att du ännu inte verkat ha ställt dig själv den frågan. Jag tror aldrig vi har varit på så lika nivå i en diskussion tidigare, som du och jag är just nu!
RubinCarter: Min inspelning stängdes av mitt i matchen så jag måste göra en ny när matchen går i repris nu. Den största anledningen till att jag klipper ihop detta är ju på grund av att du har dålig syn så var tacksam istället.
RubinCarter: Du citerar ditt eget inlägg från en timme sedan för att bevisa...vad? Jag tror att fler än jag håller med om att domaren var riktigt dålig i den matchen. Både brynäsare och modoiter.
RubinCarter: Du höll dig i 12 minuter innan du gick in på ämnet igen i alla fall. Jag har sagt att jag ska visa varför jag tycker att det är orimligt att drabbas av dom utvisningarna vi får men du får vänta lite.
"Olle: Du har variet en domarhatare i hela ditt liv, först klagar du på domar för att modo vinner över brynäs och nu ger du den lätta bilden att domarn "råna" oss på två poäng, fan släpp hörnflaggan och kom in i matchen, har domaren saboterat för oss i 11 matcher eller, jävla enöga fan! RubinCarter Kommentera +4 Idag kl. 22:02 " Ojdå.......
RubinCarter: I så fall "lucktar" du rakt in i en påse med lim för om det är något som jag är känd för att vara så är det väl neggo och allmänt grinig...
Johnny Bravo: han har ju mer rätt än van dom flesta "timråiter" har iaf, maken till mer enögdhet har hag aldrig sett, och ni klagar på modo, två SM-GULD. PATETISKA NI ÄR!
Olle: Söt du, vilka droger går du på förresten, för inte fan kan du var "normal". Du lucktar så mycket "jag håller på ett lag och dom kan aldrig göra fel"
RubinCarter: Låter bra det. Då lovar jag att ställa mig i ett hörn och skrika "SPELA PP RIKTIGT SOM JAG VILL!!" Kanske ett: "passa han som står med klubban åt insidan banan från min vinkel sett genom teven och ölglaset!!!!!" också.
RubinCarter: Pausa ditt vurmande för domarna ett litet tag, jag ska försöka klippa ihop dom situationer som jag anser var under all kritik och lägga upp dom, sen kan vi diskutera mer i ämnet, ok?
zaccodog: Jag kan verkligen inte minnas att jag klagade på domarna i dom matcherna så jag förstår inte din kritik. Jag har desto mer förståelse för dom som var MER besvikna på laginsatsen i DOM matcherna än vad jag har angående dagens match.
Olle: "Vilken matchbild är det man kan förvänta sig som du känner dig blåst på? Vi leder med 10 kvar, är det ok?
Om du förväntar dig att få se ett Timrå som har en bekväm 1-5 ledning i en match mot ett lag som spelar tät defensiv och har en riktigt vass målvakt, då är det ju du som måste korrigera dina förväntningar en aning"
Jag tycker att du kan ta dina personliga korståg mot andra HS:are och köra upp dessa i din egen röv. Du är fan inte välkommen till mina breddgrader. Stanna kvar i Umeå och frys ihjäl dig för fan!
Googla på ironi och läs dess betydelse tack!
Inte alltför många högskolepoäng misstänker jag här hos dig gosse, men bra att du är röd&vit i själen iaf. Kämpa!