Tikkare: synd på en väl genomförd bortamatch. Inte kört än men det ser tufft ut. Men vår målskillnad hade den hör matchen lika gärna kunnat sluta 100-0. ÄNNU en nollpoängare på bortaplan. Har vi slagit rekordet än?
8633: tycker du han ska blockera puckarna åt Brattström också eftersom han inte klarar av det själv? Kanske han borde bestraffas för att han inte fyllde vattenflaskorna före match också?
Vi gör en kanonbortamatch. Tyvärr så bommar vi alla kanonlägen vi har. Vi kan inte bara skylla på försvaret. Vi gör ju inga mål. Men helheten är ju helt ok. Växjö borta är väl ingen match vi ska vinna. Fortsätter vi så här så kommer poängen.
8633: Det är bara Hampus Larsson, möjligen Kinvall som skulle få ett SHLkontrakt i någon annan klubb än Timrå. Rena jävla hönsgården framför egen kasse. Pekka Rinne hade haft det hett om öronen i den här klubben.
JonteD: släpp losermentaliteten för fan, hedersamma förluster ger lika många poäng som en fullständig utskåpning. Bevisligen kommer vi inte närmare en bortavinst ju fler hedersamma förluster vi bjuder på.
Sannolikt kommer ju ingen att sparkas men någon måste värvas.
Ännu slätstruken historia precis som alla andra borta matcher. Förvandlingen är total om man jämför hemma som borta. Det går inte att vara nöjd i detta läge när det är TVÅ månader sen vi tog poäng på borta is!
297: Jag fick lära mig en sak medans jag spelade hockey att va man minsta lilla negativ under en match då vart man bänkad!! De skulle bara vara positivt snack o pep till varandra! Och de visade sig hela tiden vi vann istället för att förlora!!! Bara bra tänk hela tiden då kommer poängen även på bortaplan!!!
297: Nä vi fortsatte som vanligt o flera av oss inklusive jag hamnade i en relativt hög nivå (div 1) inte så dåligt av en knul på 90kg o 1,78som inte hade ett dugg självförtroende men tränaren peppade mig o alla i laget!!
JonteD: På in tid var det inte så bra,men dj..lar vad man kämpade å verlkligen tog ut sig på träningarna,nu snackar vi slutet på 60-talet lite annat nu iof.
jå1: ja det tror jag att folk är, visst man kanske skulle ha startat det lite tidigare men nog tror jag vi skulle kunna få in en hygglig back om vi kör en insamling i ett par veckor, alla bidrag är ju välkomna, ska kika på det iaf sen får vi se.